Morsdag

linnzzz

Glad i forumet
Nå er det snart morsdag... Tror dere at dere får kort, gave eller noe som helst? :D

Får nok ikke noe med mindre jeg HINTER sterkt og maser litt på at jeg vil ha noe.
Og det tror jeg ikke jeg gidder

Neppe.. vi er blakke [:D]

Nei, har liten tro på det. Fikk i julepresang siden jeg ikke ønsket meg noe, og har ikke ønsket meg noe til morsdagen. Man gjør jo ikke det. Så her blir det nok ikke mye på meg på morsdagen[8D]

Han fikk gave på farsdagen, så da ga jeg beskjed om at han måtte kjøpe noe til meg på morsdagen.. Hehe.. :) Så får vi se om han husker det :)

jeg ønsker meg en kaffe på senga og ei tegning fra ungene...lov å håpe, ikke sant??[:D][:D][:D]

ORIGINAL: BirgitteB

Får nok ikke noe med mindre jeg HINTER sterkt og maser litt på at jeg vil ha noe.

Samme her..

Tror jeg får noe[:D] Han fikk frokost på sengen, krus med bilde og flaxkalender[:D]
 Så han bør toppe dette: [8D]

Nei, tror ikke jeg får noe.  Vi pleier ikke å kjøpe noe på far's og mor's dag. Men vi pleier at den som har dag får sove lenge og får forkost på senga.  DET håper jeg på. :D

ORIGINAL: linnzzz

Han fikk gave på farsdagen, så da ga jeg beskjed om at han måtte kjøpe noe til meg på morsdagen.. Hehe.. :) Så får vi se om han husker det :)

her og :P men regne vel ikke med det nei

ORIGINAL: GravideMeg

Nei, har liten tro på det. Fikk i julepresang siden jeg ikke ønsket meg noe, og har ikke ønsket meg noe til morsdagen. Man gjør jo ikke det. Så her blir det nok ikke mye på meg på morsdagen[8D]

Fortsatt ikke fått noen julepresang??? [:-][:-]

Han fikk sove lenge, trailerfrokost og gave. Så jeg tror/håper jeg blir husket på også[:)]

Det tviler jeg sterkt på-.... Han vet sikkert ikke at det er en gang... Kommer ikke til å få noe på morsdag og ikke no oå valentine ;) Da må jeg minne an på at det er.. [8D]

Men vurderer i år og ikke si noe i det hele tatt [:-], for å se om han finner ut noe selv [8|] noe han ikke gjør...

WOW det er jo nydelig.....
Tegner du for andre også [;)]

du er jo kjempe flink

ORIGINAL: Ambriel

ORIGINAL: GravideMeg

Fortsatt ikke fått noen julepresang??? [:-][:-]

Nei. Men jeg ble enig med ham om at den nye sofaen kunne være det. Den kostet en del, så da ble den billigere[:)]

ORIGINAL: BirgitteB

Samme her.

Når er morsdage egentlig ? Må kanskje opp med blomster til mamma og mormor da.. Hm..

ORIGINAL: *NinaOgVesla

Når er morsdage egentlig ? Må kanskje opp med blomster til mamma og mormor da.. Hm..

13. februar[;)]

Han fikk kake på farsdagen... Så jeg har tenkt å gi beskjed om at han får bake kake til meg på morsdagen, bare sånn for å være sikker[;)]

Back
Topp