Morsdag

ToSmå2010

Forumet er livet
Nå er det snart morsdag..[:)]
Tror du at du får noe spennende??

Jeg kan nok belage meg på å få ingenting.. [8D]

Tviler på at jeg får noe super spennende ;p Lars vet at det er, men blir fornøyd med et kort også jeg :) Eller er i Trondheim på morsdagen da, så kanskje jeg får en liten ting fra familien siden det er min første morsdag. Lov å håpe ihvertfall ;p

tviler på at det blir noe her. visste ikke at det nærmet seg engang jeg, så da vet GARANTER IKKE han det[8D] når er det?[8D]

Blir spennende å se om jeg får noe, pappan fikk en fin hvit skjorte til farsdag....

hadde vært hyggelig om det blir noe, men han har nettopp fått eksamensoppgave på morsdagen så spørs om han husker meg i lesingen[8D]

Her er i Spania er det morsdag i mai. Jeg kommer i hvert fall til å få noe fra Elsa som hun "lager" i barnehagen. [8D] Har allerede fått en dorull-fredsdue i anledning verdens fredsdag 30. januar, hoho!

Tviler på at jeg får noe, da han ikke fikk noe til farsdagen :0)

På min første morsdag så fikk jeg både fra barna/gubben og fra mamma [:D] Hihi
Regner med jeg får nå også [:)]

Håper jeg får noe bra ja, han skal på danskebåten den helga. Han vet det er morsdag, så får sikkert noe fra båten tenker jeg. Pleier å få gave, blomster og kake, men i år må jeg vel sørge for blomster og kake selv siden han er borte [:)]
Jeg har også presisert at det er valentines dagen etter, men det kom det kontant at jeg ikke kom til å få noe. Har ikke fått noe årene før heller, selv om jeg har sagt fra. Men synes egentlig at det er for tett opptil morsdagen da, så er helt i orden om jeg ikke får gave...

vet ikke, [:)] i forfjor klinka han til med hotell, diamantring og frieri samt middag og kino tur på valentines (da mener jeg og huske det var morsdag samtidig ?) og morsdagskort med englebarn smykke:).. i fjor var jeg stor tjukk og lei, så han sa at da fiikk han slå litt på stortromma i år igjen, så vi får se ;) Er jo lov og håpe på noe av det samme i år.. [;)]

Er i grunnen spent på om han gjør noe i det heletatt.

Til farsdagen hadde jeg tatt stempelavtrykk av hånd og fot, bilde med far og sønn og noen fine ord og avtrykkene i ramme. Er ikke helt for det kjøpepresset, heller noe personlig.

ORIGINAL: Lussa88

vet ikke, [:)] i forfjor klinka han til med hotell, diamantring og frieri samt middag og kino tur på valentines (da mener jeg og huske det var morsdag samtidig ?) og morsdagskort med englebarn smykke:).. i fjor var jeg stor tjukk og lei, så han sa at da fiikk han slå litt på stortromma i år igjen, så vi får se ;) Er jo lov og håpe på noe av det samme i år.. [;)]

Det får'n si er litt av en mann[:D][:D]
Har aldri fått noe på morsdagen eller valentines jeg.. [>:] Og iår er jeg jo ikke sammen med bf så da regner jeg hvertfall ikke med noen morsdagsgave..

På valentines day har jenta mi bursdag så det er liksom hennes dag.. [:)] Men den 17 så har jeg bursdag da.. Så håper jeg får noe da.. [8D] Selvom jeg ikke har pleid å få det heller.. *av x'en* Men den nye typen er litt flinkere på det området.. [8D][:D]

Tror ikke det blir så mye på meg heller. Men hadde vært koselig med en liten oppmerksomhet, så jeg tror jeg må minne han på det[;)]

Han fikk en bok som heter "Glad i deg pappa" som er en barnebok. Og den finns en mamma versjon også som jeg har presisert at det finnes og hvor man får kjøpt den!! Må vel sikkert kjøpe den selv også[8D]

ORIGINAL: ToSmå2010

ORIGINAL: Lussa88

Det får'n si er litt av en mann[:D][:D]
Har aldri fått noe på morsdagen eller valentines jeg.. [>:] Og iår er jeg jo ikke sammen med bf så da regner jeg hvertfall ikke med noen morsdagsgave..

På valentines day har jenta mi bursdag så det er liksom hennes dag.. [:)] Men den 17 så har jeg bursdag da.. Så håper jeg får noe da.. [8D] Selvom jeg ikke har pleid å få det heller.. *av x'en* Men den nye typen er litt flinkere på det området.. [8D][:D]

Ja han er veldig oppmerksom på sånne ting heldigvis[:)] får håpe din kjære tar deg med storm i år da, moro at jenta di blei født på valentines, jenta mi ble unnfanget da [:D]

Æ forventer absolutt å få noe siden æ bruker å få kort, roser og en gave hvert år. Han fikk en kul t-skjorte, stilige truser, tøff lue med kort og sjokolade [;)]

Back
Topp