Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Lussa88
vet ikke, [:)] i forfjor klinka han til med hotell, diamantring og frieri samt middag og kino tur på valentines (da mener jeg og huske det var morsdag samtidig ?) og morsdagskort med englebarn smykke:).. i fjor var jeg stor tjukk og lei, så han sa at da fiikk han slå litt på stortromma i år igjen, så vi får se ;) Er jo lov og håpe på noe av det samme i år.. [;)]
ORIGINAL: ToSmå2010
ORIGINAL: Lussa88
vet ikke, [:)] i forfjor klinka han til med hotell, diamantring og frieri samt middag og kino tur på valentines (da mener jeg og huske det var morsdag samtidig ?) og morsdagskort med englebarn smykke:).. i fjor var jeg stor tjukk og lei, så han sa at da fiikk han slå litt på stortromma i år igjen, så vi får se ;) Er jo lov og håpe på noe av det samme i år.. [;)]
Det får'n si er litt av en mann[:D][:D]
Har aldri fått noe på morsdagen eller valentines jeg.. [>:] Og iår er jeg jo ikke sammen med bf så da regner jeg hvertfall ikke med noen morsdagsgave..
På valentines day har jenta mi bursdag så det er liksom hennes dag.. [:)] Men den 17 så har jeg bursdag da.. Så håper jeg får noe da.. [8D] Selvom jeg ikke har pleid å få det heller.. *av x'en* Men den nye typen er litt flinkere på det området.. [8D][:D]