Morsdag & Valentine :)

t0mmelise

Forumet er livet
Noen som har tenkt å kjøpe noe til sin kjære eller mor? [:)]
Tips tas imot med takk [:D][:D]

Jeg gleder meg såååå enormt masse til min første morsdag

Husker jeg sippa litt i fjor (høygravid og hormonell +++ at babyen min SKULLE ha vært ute noen dager før beregnet etter termin.. men neida) Så jeg fikk ikke feira morsdagen i 2010 nei [:'(]

jeg håper på et fint kort fra nathaniel og en romantisk middag med min kjære

edit: mamma får alltid et kort og en liten ting[:)]

Trur det blir blomster til min mamma. Ho e veldig glad i det. :)

Og Valentines Day ja.. Har ikke aning på ka æ skal finne på til sambo..

Apropos morsdag.. Æ har ønska meg Ipod i gave da.. :P

Ifjord var valentines day og morsdag på samme dag, og da ble vi forlova :D Satser på en liten "verdens beste mamma" kopp som jeg SKIKKELIG har lyst på! Ellers bryr jeg meg ikke om valentines day:)

Æ ble satt i gang på dobbel-dagen i fjor. [8D] Dagen etter kom ho ut, heldigvis. Ville ikke ha baby på Valentines Day, æ mente, og mene fortsatt, at ho skulle ha egen dag. [:D]

Håpe æ får litt oppmerksomhet i hvertfall, på morsdagen. [8D] Kjenne æ sambo rett, så glemme han dagen.. Og da kommer han til å få igjenn i november, med at æ "glemme" farsdagen. [;)]

Mamma får enten blomster eller vin.
Sambo får god middag og noe verktøy greier han ønsker seg. Kjøper heller noe han ønsker seg enn noe ubrukelig[:)] så blir det sikkert  Det setter de vel alltid pris på. Hehe
Jeg ønsker meg fotpleie, sammen med kjæresten min[:)][:)][:)]

I fjor feira vi morsdag/valentine dagen på sykehuset.
Dagen etter fikk vi komme heim[:)]

Mamma har brukt å få enten goe sokka, undertøy i ull eller noe annet smått. De feira da me en bløtkake og samling av familie.
Morsdag e jo ikke noe bursdag eller jul så vi feira ikke det så høytidlig.
Samme med valentines. Da får sambo som regel bare et hjemmelaga kort, og noe annet koseli. En go middag og gjerne fotpleie fra meg.

I år håpe e at e får noe fint fra min kjære og sønnen vår, ellers har vi ikke lagt nån plana.

ORIGINAL: SweetCherry

jeg håper på et fint kort fra nathaniel og en romantisk middag med min kjære BAHHHHHH......GUBBEN ER I SIVILFORSVARET.....

edit: mamma får alltid et kort og en liten ting[:)] Jeg sender et fiiint kort hvert år.....

Så søtt å bli forlovet på valentine [:)][:)][:)]

Jeg tror at mamma får en bukett blomster og en liten pakke.. hvis det ikke kommer noen super gode tips her i denne tråden [:D]
Hun pleier å få det så vi får se [;)] Vi pleier også å samles hos mamma med kake og pakker :-)

Min kjære hater valentine [X(] men han pleier som regel å lage en bedre middag til meg da [;)] Å i år sa han at hvis jeg var heldig så fikk jeg en pakke også [:D]

Morsdagen VET jeg at han planlegger no for han liker mors og fars dagene [;)]

Vi skal ha barnebursdag den dagen i og med at helgen etter er full booket så fra 14-16 er oppholdt den dagen så blir det vel svigers før og mamma etterpå [:D]

I fjor feiret vi morsdag/valentines (og fastelaven for øvrig) på Barneklinikken med en syk Julian [:(]
Håååper på en koseligere dag i år!! [:)]

Aner ikke hva jeg skal finne på til min samboer...hvis jeg finner på noe.. Vi er ikke så veeeldig opptatte av valentines day.

Mamma pleier å få en blomsterbukett og gjerne en liten ting (et bilde, en sånn liten bok med visdomsord, en kake, e.l) ved siden av til morsdag [:)]

Den koppen var stilig sorc [:D] men hun har allerede fått glass med bilde på [&:]

Håper dere får en kosligere og mer avslappende dag i år ymi [;)][;)] Det gjør dere nok [:)]

ORIGINAL: t0mmelise

Den koppen var stilig sorc [:D] men hun har allerede fått glass med bilde på [&:]

Håper dere får en kosligere og mer avslappende dag i år ymi [;)][;)] Det gjør dere nok [:)]

ja:) Den ser nemlig veldig kjedelig ut, heilt til ein tømmer kaffe oppi feks;)

Vi gjør egentlig ikke noe spesielt på valentines day, men et år overrasket han meg skikkelig med blomster og konfekt som kom på døra

Pleier ikke å gjøre noe spesielt til min mamma. Har i grunn aldri gjort det hjemme.

Men håper på at pappa'n her i huset finner på noe (hvis han husker på det da[8|]

Her blir det ikke feiret. Fikk såvidt gave i fjor. Dvs, jeg fikk det på en lapp, men har enda ikke fått den fysiske gaven...

Edit: Jeg har som regel kjøpt noe fint til meg selv, dersom økonomien har tillatt det. Det gjør den ikke i år. Og Tronemannen syntes sånne dager er teite, så blir nok ikke noe derfra.
Men vet de skal lage noe i bhgen :) :)

Tviler på sambo har fikset noe spess, han kjøpte bursdagsgave sikkert en-to dager før bursdagen min så han husker det nok ikke. Har ønsket meg, siden eg blei gravid, en "my mom rocks" body, som han skal bestille som en del av bursdagsgaven. Venter enno :P Har egentlig ventet i ett år snart haha..

Mamma får en blomst og ett lys på graven sin på morsdag. I fjor fikk hun og en "verdens beste mamma" bamse som sitter foran steinen. Ho har bursdag 12. feb så de kommer alltid tett.

her i huset blir det aldri noe stor på morsdagen, men ikke noe på farsdagen heller. Men de små lager jo noe i barnehage og jeg synes det er bra at dem lærer seg å verdsette både mor og far og gi dem en liten oppmerksomhet.
Så jeg nå da barna begynner å bli litt størrer skal vi såvidt også gjøre litt på disse dagene. Det må jo ikke bli noe stor, ser for meg at min kjære kan lage en bedre middag for oss på morsdagen

Det var smart trone [:)]

RLD: Sååå koselig, hun titter nok ned på deg med ett stort smil <3 Og setter pris på det <3 [:)][:(]

ORIGINAL: sorciere_

http://www.nfoto.no/produkter/produkt/magisk_kopp/  mamma skal få magisk kopp :)

Æ laga også, til både min mamma og sambo sin mamma, fra oss. [:)]
Takk for tipset. [:D]

ORIGINAL: SweetCherry

jeg håper på et fint kort fra nathaniel og en romantisk middag med min kjære

edit: mamma får alltid et kort og en liten ting[:)]

Back
Topp