[:)]Vi har feiret morsdag siden jeg var liten jente ,og siden jeg snart er 40 så er det jo en tradisjon. Min mamma bor i et annet land ,så jeg ringer å prater med henne ,men da jeg var liten ,så var det kaffe på sengen ,kake og hjemmelaget kort.
Nå er det min tur til å bli feiret[:D].
Så på morsdagen er det "helligdag" for meg. Jeg gjør ingen ting ,som jeg ikke har lyst til å gjøre. Får kaffe og kake,hjemmelaget kort ,servert alle måltider - og har 0 ansvar for unger og bikkje[:D]. Det er pappaen(og nå storebror på snart 16) sin sjanse til å skjemme bort meg.
Men å kjøpe noe ,er helt uaktuelt! Nå har minstemann og storebroren prosjekt med lim og glitter.. Det er morsdagskort på gang[:D].
[;)]Da svigermor og svigerbestemor var i live så dro vi dit på besøk. Tok med kake ,og hjemmetegnet kort. Men ,vi pleide å være sammen hver søndag alikevel.. Så det var vel bare at det var bløtkake ,i stedet for annen kake som var forskjellen.
(På farsdagen er det litt annerledes... Da er far -FAR -hele dagen ,og mor har fri.... Han får selvfølgelig bløtkake ,kort og kaffe på senga da[:D])