morro

Gummi

Det var en gang en gammel mann med stokk som gikk inn på en buss, men det var ingen ledige seter så han stilte seg opp ved siden av en mann som hadde en drøss med unger i setet ved siden av seg.

Etter hvert begynte gamlingen å dunke i gulvet med stokken sin.

Etter en stund ble mannen med ungene irritert og sa "Er det ikke mulig å få gummi på den stokken".

"Hadde du hatt gummi på din hadde det vært sitte plass til meg" svarte gamlingen.

Beste overgangsalder

Det var en gang en mann i sin beste overgangsalder, som hadde fått problemer med potensen. Dette var problematisk både for ham og hans kone, så de forhørte seg blant venner og kjente om noen hadde noen gode råd for dette. Ja, sågar allmennpraktiserende leger og urologer ble konsultert, men ingen kunne hjelpe.

Men en dag nevnte han det for en gammel venn som han møtte på gaten, han sa: - Jeg skal gi deg et godt råd. Når du ikke får snurrebassen opp, så skaff deg tre-fire flate iskrempinner og en rull tape. Snurrer du dette rundt snurrebassen, blir den stiv nok. Om kvelden, da han og kona hadde lagt seg, surret han remediene rundt staken, fikk kona på rygg.

Mens den kom inn, satt eggstokkene og så på Dagsrevyen. Så sier den eldste eggstokken til den andre: -Ja, nå har jeg sett denne karen komme deisende inn hit i de mest forunderlige stillinger, men i kveld er det første gangen jeg ser den komme på ei båre.

Back
Topp