hissigproppen Forumet er livet 21 Feb 2009 #2 ORIGINAL: Kakemonsteret det var iallefall en fin pysj, er det pop? Nei... Tror det er Lindex eller Kappahl. Den kan hvert fall tørketromles, hehe. [:D]
ORIGINAL: Kakemonsteret det var iallefall en fin pysj, er det pop? Nei... Tror det er Lindex eller Kappahl. Den kan hvert fall tørketromles, hehe. [:D]
hissigproppen Forumet er livet 21 Feb 2009 #3 ORIGINAL: MorraTeFreja™ JAAAA.......[:D] Kjekt å se at den kom til nytte[:)] Det er en av favorittene!! [:)]
ORIGINAL: MorraTeFreja™ JAAAA.......[:D] Kjekt å se at den kom til nytte[:)] Det er en av favorittene!! [:)]
hissigproppen Forumet er livet 21 Feb 2009 #4 ORIGINAL: Melody Lillemannen min har den samme [:)] Arva etter storesøster - like fin! Forresten...... for en vakker liten sovedukke du har! Er noe helt spesielt med et sovende barn Jeg gleder meg til å hoppe i senga når jeg skal sove, og kose videre på den lille dukka mi!
ORIGINAL: Melody Lillemannen min har den samme [:)] Arva etter storesøster - like fin! Forresten...... for en vakker liten sovedukke du har! Er noe helt spesielt med et sovende barn Jeg gleder meg til å hoppe i senga når jeg skal sove, og kose videre på den lille dukka mi!