renatelita
Glad i forumet
Morra di er så feit at når hun går på vekten så står det "en om gangen"!
Morra di er så feit at når hun faller ut av senga, faller hun ut på begge sider!
Morra di er så feit at hun har skrevet hele telefonkatalogen under venstre sideflesk!
Morra di er så feit at når hun skal tørke seg på do må hun ha bokmerke for og finne riktig sprekk!
Morra di er så feit at når man henger opp et bilde av henne faller det ned!
Morra di er så feit at når hun går i gul regnfrakk, roper folk TAXI!
!Morra di er så feit at når hun går på restaurant får hun grupperabatt
!Morra di er så feit at hun brakk familie treet
.Morra di er så feit at når hun hopper så sitter hun fast i lufta!
Morra di er så feit at hun er på BEGGE sider av familien
Morra di er så feit at når hun skal tørke seg på do må hun ha bokmerke for og finne riktig sprekk
Morra di er så stygg at det er bare to mennesker i hele verden som er styggere enn henne! Morra hennes......Og deg!!!!
Morra di er så stygg at når hu går i banken skrur de av videoovervåkinga!!!!
Morra de er så feit at når jeg ruller meg av a, ligger jeg fortsatt oppå henne!!!
Morra mi??? Vet du hva jeg skal ikke si no stygt om mora di, men jeg kan si det at jeg har knulla mora di så mange ganger at det er et søkk i madrassen hennes, forma som meg i senga hennes!!!
Mora di er så kåt på meg at selvom jeg betaler a så slutter hu ikke å kontakte meg... Men jeg vil ikke, fordi morra di er så stygg at hun får ikke jobb i reklamefilmer for plastisk kirurgi som "før operasjon" s dama engang!!!!
Morra di er så stygg at morra hennes går på angrepiller!!!!
morra di er så stygg at du må være 18 år får å se på hu!!!!
Mora di er så stygg at hver gang hun ber til gud så regner det, Gud pisser på henne...
morra di har så mange valker at hu brukes til å smugle flyktninger
Morra di e så fatti at det ferdigbrukte dopapiret hennes blir hengt opp til tørk å brukt om og om igjen
morra di er så stygg at til og med dildo'n blir slapp
Morra di er så fattig att hun løp etter søplebilen med handleliste
Morra de er så feit at hu får grupperabatt på bussen!!!!
morra de er så feit at hu selger skygge på stranda!!!
Morra de er mann !!!!! ;)
Å mora di er så feit at hu rekker ikke selge skyggen sin på stranda, hu er for tung til å røre seg så folk bruker henne som skygge uansett :P
Morra di er så feit at hu synes fra månen!!!
Morra di er så vellykka at hu blei kåra til MissLykka 2010!!!! :)
(Den var jo ganske bra da???:)
Morra di er så stygg at når faren din lagde deg fikk han det trekt fra på skatten som u-hjelp!!!!
.
Morra de er så feit at når hu er på stranda kommer Greenpeace og drar henne uti vannet igjen!!!!
Morra di er så nasty, stygg, fæl å ekkel at hu er ikke verdt å kommentere engang!!!!! ;)
Morra di er så feit at når hun faller ut av senga, faller hun ut på begge sider!
Morra di er så feit at hun har skrevet hele telefonkatalogen under venstre sideflesk!
Morra di er så feit at når hun skal tørke seg på do må hun ha bokmerke for og finne riktig sprekk!
Morra di er så feit at når man henger opp et bilde av henne faller det ned!
Morra di er så feit at når hun går i gul regnfrakk, roper folk TAXI!
!Morra di er så feit at når hun går på restaurant får hun grupperabatt
!Morra di er så feit at hun brakk familie treet
.Morra di er så feit at når hun hopper så sitter hun fast i lufta!
Morra di er så feit at hun er på BEGGE sider av familien
Morra di er så feit at når hun skal tørke seg på do må hun ha bokmerke for og finne riktig sprekk
Morra di er så stygg at det er bare to mennesker i hele verden som er styggere enn henne! Morra hennes......Og deg!!!!
Morra di er så stygg at når hu går i banken skrur de av videoovervåkinga!!!!
Morra de er så feit at når jeg ruller meg av a, ligger jeg fortsatt oppå henne!!!
Morra mi??? Vet du hva jeg skal ikke si no stygt om mora di, men jeg kan si det at jeg har knulla mora di så mange ganger at det er et søkk i madrassen hennes, forma som meg i senga hennes!!!
Mora di er så kåt på meg at selvom jeg betaler a så slutter hu ikke å kontakte meg... Men jeg vil ikke, fordi morra di er så stygg at hun får ikke jobb i reklamefilmer for plastisk kirurgi som "før operasjon" s dama engang!!!!
Morra di er så stygg at morra hennes går på angrepiller!!!!
morra di er så stygg at du må være 18 år får å se på hu!!!!
Mora di er så stygg at hver gang hun ber til gud så regner det, Gud pisser på henne...
morra di har så mange valker at hu brukes til å smugle flyktninger
Morra di e så fatti at det ferdigbrukte dopapiret hennes blir hengt opp til tørk å brukt om og om igjen
morra di er så stygg at til og med dildo'n blir slapp
Morra di er så fattig att hun løp etter søplebilen med handleliste
Morra de er så feit at hu får grupperabatt på bussen!!!!
morra de er så feit at hu selger skygge på stranda!!!
Morra de er mann !!!!! ;)
Å mora di er så feit at hu rekker ikke selge skyggen sin på stranda, hu er for tung til å røre seg så folk bruker henne som skygge uansett :P
Morra di er så feit at hu synes fra månen!!!
Morra di er så vellykka at hu blei kåra til MissLykka 2010!!!! :)
(Den var jo ganske bra da???:)
Morra di er så stygg at når faren din lagde deg fikk han det trekt fra på skatten som u-hjelp!!!!
.
Morra de er så feit at når hu er på stranda kommer Greenpeace og drar henne uti vannet igjen!!!!
Morra di er så nasty, stygg, fæl å ekkel at hu er ikke verdt å kommentere engang!!!!! ;)