Moroccanoil

Et kallenavn

Glad i forumet

Kjøpte den for noen uker siden, og liker den kjempegodt.

Har den i håret når jeg har håndkletørket det etter dusjing.

Bare lurer på om jeg kan bruke litt i tørt hår også, eller om den kun skal brukes i halvvått.(?)..

Vasker ikke håret hver dag, så jeg kunne godt tenke meg å ta på litt om morgenen når håret bruser litt igjen.. Noen som vet om det er dumt? (Står liksom ikke noe om det på flaska..)
 
Dette lurer jeg også på
 

Det har jeg ikke tenkt på... Hvorfor er det farlig å få den i hodebunnen? Har ikke tenkt på om jeg får den der.. :)
 


Et kallenavn skrev:

Det har jeg ikke tenkt på... Hvorfor er det farlig å få den i hodebunnen? Har ikke tenkt på om jeg får den der.. :)


Det er ikke farlig, men håret ditt bli seende fryktelig fett ut
 


Senator Malin skrev:


Et kallenavn skrev:

Det har jeg ikke tenkt på... Hvorfor er det farlig å få den i hodebunnen? Har ikke tenkt på om jeg får den der.. :)


Det er ikke farlig, men håret ditt bli seende fryktelig fett ut


Aha... hihi.. :-)

Da har jeg sikkert ikke fått det i hodebunnen, for jeg føler ikke at det ser fett ut.. Kjempefornøy. :) Skal prøve litt i tørt hår også. (Ikke hodebunnen..;))
 
Man kan bruke den i både vått og tørt fikk jeg beskjed om!
 
bare elsker den olja:) men frisøren min sa at den fint kunne brukes på tørt hår også, men at man da måtte ta bittelitt bare, å så lå håret bedre, å så glansfullt ut:) jeg har prøvd, å det funka veldig greit det:)
 
Back
Topp