mornings

x1xiza

Glad i forumet
kan eg tillate meg å ta opp andre tema enn baby tro
Noken her som har sans for "det overnaturlige" "det alternative" ?? noken her som er litt "kunsteriske" ?
Eg har alltid hatt sans for sånt, har lyst å prøve healing..og eg maler litt, men hatt lite inspirasjon i det siste..

tror litt på det overnaturlige, har sett på reality tv, og der er det om gjenferd og sånn. det må være noe i det tror jeg. får håpe du får inspirasjon til å male igjen snart, men kanskje du for hekta her inne til å ha tid også hehe[:D]

[:D]du har heilt rett [8D]

Hei, Iza.. jeg har malt endel tidligere jeg også, men du har jo sett hvor trangt jeg bor nå, så det blir litt vanskelig..

Ellers drømmer jeg litt om å SY, faktisk.. ikke sånn brodering og småtterier, men rett å slett sy klær og denslags.. - mora mi er skredder, så jeg har lært endel av henne, da.. hadde jeg bodd nermere så hadde jeg nok blitt lærling i firmaet hennes[;)]

spennende[:)] eg ser på programmet: ein reise i sjelen...har så lyst å prøve regresjon eg[:)]

Heisann=)

Jeg tror også på det overnaturlige.Jeg tror det finnes masse femomener som vi ikke kan tenke oss til en gang.Jeg har faktisk opplevd litt selv også,men har liksom ikke snakket så mye om det til andre.Jeg har fått inntrykk av at de fleste ikke tror på det,de gangene jeg har nevnt noe,kikker de bare rart på meg...Jeg er jo ikke så rar....tror jeg...hmmm... eller?....

Back
Topp