Mornings!

nøttelitenitreet

Fjompenisse
Tilgangsansvarlig
VIP
August 2018
Sommerfuglene
Å, for ein strålande morgooon...
Da har man vært oppe i en times tid, og øya går ikke lengre helt i kryss når man skal skrive. :p
Lille morgenfuglen ville egentlig opp før kl 5, men da satte mor foten ned.

Virker som om.dagen i dag er den o store kontrolldagen. Er det noen som skal gjøre noe annet i tillegg? :p
Jeg skal hente bilen min (wohoo! Ett døgn uten er mer enn nok) og vaske hus. Hvis jeg gidder. ;)

BVforum via HTC

Da har man vært oppe i en times tid, og øya går ikke lengre helt i kryss når man skal skrive. :p

Virker som om.dagen i dag er den o store kontrolldagen. Er det noen som skal gjøre noe annet i tillegg? :p
Jeg skal hente bilen min (wohoo! Ett døgn uten er mer enn nok) og vaske hus. Hvis jeg gidder. ;)

BVforum via HTC
God morgen:-) Og hurra for frisk bil:-):-):-)

Her blir det kontroll kl 9, litt rydding og klesvask også får jeg besøk av ei venninne i 13-tiden :-) Ho tar med filmen fra fødselen sin, så det blir spennende :-)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Her blir det kontroll kl 9, litt rydding og klesvask også får jeg besøk av ei venninne i 13-tiden :-) Ho tar med filmen fra fødselen sin, så det blir spennende :-)

Koselig med besøk. :) så spennende med film fra fødselen!
Har hun filmet hele? Er så mange som skrur av på slutten, og det er jo det som er mest spennende. :)

BVforum via HTC

BVforum via HTC
Dere får ha masse lykke til på kontroller :) jeg skal ikke før på fredag. Så idag er planen en tur på biblioteket innimellom klesvasken! Så godt du får bilen tilbake, hadde nesten ikke turt å levere den fra meg nå så nær termin!

Koselig med besøk. :) så spennende med film fra fødselen!
Har hun filmet hele? Er så mange som skrur av på slutten, og det er jo det som er mest spennende. :)

BVforum via HTC
Veldig usikker på hvor mye som er filmet, men det er i hvertfall med at hun fikk ungen på brystet og var så sliten at hun ikke ser på ungen, bare klapper henne på rumpa og sier hysj, hysj;-) Hihi:-) Skal bli gøy å se:-)

Veldig usikker på hvor mye som er filmet, men det er i hvertfall med at hun fikk ungen på brystet og var så sliten at hun ikke ser på ungen, bare klapper henne på rumpa og sier hysj, hysj;-) Hihi:-) Skal bli gøy å se:-)

Hihi, så morsomt. :p

BVforum via HTC

Ååå fødselsfilm! Heldiggris :)

Med dobbelfødsel på tv kl 1020 og fødefilm igjen i ettermiddag kommer jeg nok til å knipe ekstra hardt igjen denne uka;-)

Med dobbelfødsel på tv kl 1020 og fødefilm igjen i ettermiddag kommer jeg nok til å knipe ekstra hardt igjen denne uka;-)

Pøh, du kommer til å bli skikkelig verpesjuk og vil ha hu ut med en gang. ;)

BVforum via HTC

Pøh, du kommer til å bli skikkelig verpesjuk og vil ha hu ut med en gang. ;)

BVforum via HTC
Nei, takk;-) Tror hun skal få bo inni meg noen år til;-) Er tilbake til å ikke være utålmodig igjen nå;-) Fikk bare litt anfall etter de kraftige kynnerne natt til fredag og så mannen hjemme hele helga;-)

Nei, takk;-) Tror hun skal få bo inni meg noen år til;-) Er tilbake til å ikke være utålmodig igjen nå;-) Fikk bare litt anfall etter de kraftige kynnerne natt til fredag og så mannen hjemme hele helga;-)

Haha, noen år?! Snakkes da ;P jeg vil også ha kynnere. Hatt kun tre stk, kunne godt tenkt meg noen flere øverier!

Haha, noen år?! Snakkes da ;P jeg vil også ha kynnere. Hatt kun tre stk, kunne godt tenkt meg noen flere øverier!
Æsj.. Nei, får jeg vondt igjen får det være på ordentlig:-P Ser ikke vitsen med å ha vondt når det ikke gjør nytte for seg:-P

Føler at sånn formen er nå kan jeg gå gravid i hvertfall noen uker til:-) Bekkenet er bedre enn det har vært på lenge, jeg sover stort sett godt og har overskudd i hverdagen:-) Koser meg masse med å gå hjemme, så det gjør meg ingenting om det blir overtid den her gangen også:-)

Back
Topp