Mornings!

Tjukkaaa

Forumet er livet
I dag valgte jeg å ta joggeturen min kl halv åtte i morges. Det var pga drittvær ute og jeg visste at jeg ikke kom til å orke hvis jeg fikk tid til å tenke meg om. Spiste en fjerdedel av banan når jeg våknet og kledde på meg for å dra rett ut døren.

Var ganske deilig å få regnet slengt i trynet når man er så varm fra før. Nå sitter jeg og småfryser og skal i dusjen. I dag blir det lesings og ordnings med litt forskjellig.

Jeg lurer på om jeg har knekt koden for hvordan jeg skal ha lyst på frukt til frokost..... tren på tom mage om morningen![:D] Det eneste jeg hadde lyst på når jeg kom inn døren var frukt og masse frukt. Så jeg kuttet opp halv appelsin, en kiwi, halv mango og noen ananasskiver. Det var den herligste fruktskålen jeg noen sinne har smakt! Rart![8D]

ORIGINAL: smågull

god morgen!

det hørtes herlig ut å jogge kjukka[;)] savner det , men nå er det for tungt for knærne osv. Fanstastisk og starte dagen med en joggetur da!

Her har natten vært UROLIG.ungene hostet og hostet, fikk altså ikke sove, så sist på kl 04-30. så våkna vi halv 9. Har en del -ærend som må gjøres idag så ungene skal i bhg ( kort dag) .

Kjenner jeg er trøtt ja,har ikke tid å legge meg nedpå igjen

Ha en fin torsdag jenter....

Huff slitsomt,,, håper du gir deg tid til å legge deg ned litt. Forskning viser at hvis du legger deg ned og slapper fullstendig av i 7 minutter så får du opp energilevelet en goooood del! Prøv og se om det hjelper[:)]

Dagen starta med å krangle med Gard via sms....kort istori gidder ikke å skrive ned.

Jeg og Emma ar spist frokost med stearinlys på bordet...koseliiii[:D][:D]

Vaska opp noen kopper og skrubba vasken.. FLINK!!![:D][:D]

Nå er planen å ta bussen ned til byen (2,5 min med buss) Emma elsker buss, så da skal vi gjøre det i dag[:D]

Tar med oss sparebøssa hennes fordi den er stappfull av penger...([:D]skulle ønske det var mine penger[:(]......jeg er blakk[:'(][:'(]

Tenkte vi skulle spise lunsj i byen...så nå skal jeg inn i nettbanken og rappe til meg noen penger fra regningskontoen[;)]

WEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEe han en fin dag jenter[:D][:D]

God morgen!![:)]

Mannen kjørte snuppa i bhg i dag, jeg har sittet på sofaen siden...[8D] Nå er han reist for å legge resten av taket på hytta til svigers. Deilig med huset for seg selv.
Skal snart legge meg litt igjen, så skal jeg bake kake til mamma som er 50 år i dag!![;)] Vi(jeg og søstra + ungene) skal overraske henne senere, hun skal egentlig feire på lørdag, så forventer nok ikke noe i dag![;)]

Så hadde det jo vært helt greit med en tur innom føden i kveld/natt da...[8D][8D] Hehe.. *Fødestøv mottas med stoor takk*[8D]

Da er vi kommet hjem fra en liten bytur.

Det ble buss begge veiene[8D]

første vi gjor var å tømme sparebøssa i banken....over 550 kr[:D]
Som premie fra banken fikk hun en labb og line kopp med droops og ballonger i[:D] (stolt jente da[:D])

Etterpå dro vi til en butikk der jeg kjøpte meg to kopper fra Wik & Walsøe Alveserien. Fytiikatta for en pris det er på di koppene 145 kr!!!!! Glad jeg hadde gavekort[:D] Nå har jeg seks slike kopper så det er sikkert nok[:D]

Etterpå dro vi på kafe der vi kjøpte juice og en hamburger med chips...nam nam[:D]

Så dro vi til Brio og kjøpte en STOR makka pakka[:D][:D]

Nå ligger hun i senga si, nettopp sovnet med sin kjære store makka[:D][:D]

jeg sitter og koser meg med en sjokoladepudding, skal koke meg litt kaffe nå[:D]

ÅÅåååhhhh *vil ha fruktbollen til tjukka* [:o]

Back
Topp