Mornings snupper. Ikveld begynner PH :p

Tina pusen

Gift med forumet
Er det flere enn meg som elsker søpple tv, å mye dumme drama??

Da er dette kvelden, for i dag er det premiære på Paradise Hotel

Å Jeg skal sitte klistra hahaha,

Skal innrømme jeg har ikke gått glipp av en eneste episode de siste 2 sesongene :P

Morro å kunne diskutere det her inne.

Lage PH Tråd eller noe?

Hehe.. Jeg prøvde virkelig å se på de 2 første sesongene, fordi da var det kjentfolk med.. Men jeg hadde ikke sjans.. Blir så utrolig flau på deres vegne at det ender alltid med at jeg må skru av.. Nå har jeg gitt opp =P

Så på noen episoder av en sesong, når hun der tine? Var med, men det er ikke et program for meg, blir så oppgitt og flau av slike folk på slike program..

Hehe.

Er jo litt barnselig av meg jeg da.

Men syns det er intr når dem skal Prøøøøve å tenke ut taktikk å tenke på gamet lissom

Å Likvel driter dem seg lodrett ut.

Da elsker jeg å sitte å diskutere det etter på.

Husker før ei veninne av meg fikk sin første gutt.

Så bodde vi ca 10 min unna.
Å Da gikk jeg å gubben opp til henne å hennes gubbe, på torsdager *par sermoni da*
Å Spiste mat sammen å så på det sammen.

Det var faktisk koselig :)

Det var sesongen hvor Stine Marie elelr hva ho het var med.

Jeg så sesong en og to tror jeg.. Er så teit at det er morro, vi får se om jeg klarer p holde meg våken:p

Er det flere enn meg som elsker søpple tv, å mye dumme drama??

Da er dette kvelden, for i dag er det premiære på Paradise Hotel

Å Jeg skal sitte klistra hahaha,

Skal innrømme jeg har ikke gått glipp av en eneste episode de siste 2 sesongene :p

Morro å kunne diskutere det her inne.

Lage PH Tråd eller noe?
Ja, det må jeg se på.. :) når begynner det i kveld?

Det er egentlig et utrolig dit program, men må bare se på alle som driter seg ut og lager baluba! :p

Gleder meg :) Syns det er så morsomt når det dukker opp syke twister og når folk blir lurt av de som spiller taktisk :p Men festene kan jeg spare meg for, de er kjedlige å se på :p

Jeg må innrømme at hver gang jeg tilfeldigvis får med meg ett lite klipp av PH så kjenner jeg at hjernecellene mine rooooper om nåde, og om jeg lar kanalen stå på så dør de en etter en en smertefull død....... :P Sånn føles det :P

Back
Topp