Mornings jenter

Kiwi86

Elsker forumet
Oktoberfest 2024 ❤️
Gooood Morning everyone[:D][:D]

I dag var jeg faktisk tidlig oppe, er på tredje dagen med vondt i munnen nå så har ikke sovet så mye de siste tre nettene... i går kveld måtte jeg bare ta 2 paracet for å få SOVE!!!å jeg fikk sove i 3 timer, og da våkna jeg av att det var smerter og vondt igjen... så er jaggu ett hardt liv... Men i dag når jeg våkna var lønna kommet inn på konto og jeg skal ut og leke shoppaholiker med en venninne!!!! jeg skal begynne å kjøpe ting til lillen i magen[:D][:D]

Hva er deres planer i dag da snuppene mine???

God morgen! Jeg sitter her å venter på svar på trådene mine, har lagt ut en på generell også. Men jeg tror ikke jeg får så mange svar. Kanskje jeg burde omformulert meg på generell, og sagt jeg ønsker sykmelding, for da hadde jeg kanskje fått flere svar? [;)][:)] Så oppsideisi, før du går ut å handler må du svare på tråden min ang. sykmelding! [;)] Det er obligatorisk. [:)]

ORIGINAL: bumpien

God morgen! Jeg sitter her å venter på svar på trådene mine, har lagt ut en på generell også. Men jeg tror ikke jeg får så mange svar. Kanskje jeg burde omformulert meg på generell, og sagt jeg ønsker sykmelding, for da hadde jeg kanskje fått flere svar? [;)][:)] Så oppsideisi, før du går ut å handler må du svare på tråden min ang. sykmelding! [;)] Det er obligatorisk. [:)]

*inn som svare på tråden til bumpien* [;)]

god morgen! Eg ska soooove snart, om eg tørr[:(] 

Ellers så ska leg vaske leiligheta i dag! Så er det rent og pent her til helga[:)]

Resten av dagen veit eg ikkje, skal hvertfall slappe av, for er kjempe trøtt!!![:-]

God morgen alle sammen! [:D]
Idag skal jeg lunsje med ei venninne og drikke kaffe med ei annen. Så blir det vel klesvask (tømme kofferten) og litt hus vask [:)]
Ha en super dag! [:D]

Heyyyyyyyyy
det e fredag og helggggggggggggggggg
juhuuuuuuuuuuuuuu[;)]
får besøk her på formidagen,ellers kommer søster med fam og vi ska på sirkus arnardo i kveld
gleder oss både store og små
ha en fantastisk fin fredag snuppi[;)]

I dag skal vi rydde klart et rom som lillebroren min skal ha to dager i uka dette skoleåret (han blir 18 i år) og har kjøpt han et skikkelig barnslig skilt i lyseblått med navnet hans på som vi skal henge på romdøra[8D] Bare på faen :P

Så skal vi kjøpe øl til min mellomste bror (blir 19 i år) som betaling for barnevakt, altså han skal drikke det i dag, ikke i morgen når han skal være barnevakt[8D]

Så skal vi hente min eldste lillebror (han blir 22) på jobb klokka ett for så å kjøre han hjem til mamma og dem, en halvtimes kjøring, der vi får middag før vi returnerer med min mellomste bror som skal på fest på den plassen jeg og mannen bor på. Han skal overnatte hos oss sånn at det blir lettere for han å være barnevakt i morgen kveld.

Såeh, nok å gjøre i dag :P Søsken er fine greier, særlig når ingen av dem har bil :P

Så grei du er speedsjarken[:)] Høres ut som jeg har det med mine søsken til tider.[:)]

Hei!

Jeg har levert størstegullet i barnehagen, vært en snartur på butikken/posten, vasker nå klær (her har vi tvättstuga med 4 timers vasketid av gangen) og minstegullet ligger og sover. Slapper av og koser meg nå!
Senere i dag har jeg en lunsjdate med en venninne, og når mannen min kommer hjem fra jobb skal jeg til en annen venninne på middag. Love fridays! [:)]

Back
Topp