V Vand Forumet er livet 29 Des 2010 #1 I går hadde vi 4års bryllupsdag[:D] Og i dag har alle fri! [:D] Vi skal en liten tur til byen, kjøpe meg ansiktskrem og kliper til jentene[;)] Ønsker dere alle en kjempefin dag! [;)]
I går hadde vi 4års bryllupsdag[:D] Og i dag har alle fri! [:D] Vi skal en liten tur til byen, kjøpe meg ansiktskrem og kliper til jentene[;)] Ønsker dere alle en kjempefin dag! [;)]
G Gullklomp Forelsket i forumet 29 Des 2010 #3 Gratulerer med 4års bryllupsdag [:D][:D] M kom akkurat hjem fra bf, hun vekket meg brått med å banke på soveromsvinduet! Det første hun sa da hun kom inn døren var "Mathea savnet mamma" Nå skal vi ut å prøve det nye akebrettet og alle de nye ytterklærene hun fikk til jul [:D] Ønsker alle en fin dag [:)]
Gratulerer med 4års bryllupsdag [:D][:D] M kom akkurat hjem fra bf, hun vekket meg brått med å banke på soveromsvinduet! Det første hun sa da hun kom inn døren var "Mathea savnet mamma" Nå skal vi ut å prøve det nye akebrettet og alle de nye ytterklærene hun fikk til jul [:D] Ønsker alle en fin dag [:)]