Morn morn!

Vand

Forumet er livet
I dag kom snuppa mi med ett lite gullkorn kl 06.50 (kua står ikke opp før kl 07, så hun lå tålmodig og ventet i sengen):
Maaaaaaaaaaaaaaammmmmaaaaaaaaaaa!!!!! Kan du ikke komme å vekke meg??????????????

Syns det var såååå søtt at da gikk jeg inn, slo av kua på veggen og sa at hun kunne stå opp! [8D][8D][8D]

Så ordnet jentene seg ostesmørbrød, rosiner og skyr OG nesquick til frokost[&:][8D] Mens pappan snorket og mamman så true blood[8D][8D][8D]

I dag skal jeg og Emmeli være hjemme og kooooose oss! [:D]

Hva skal dere gjøre i dag da?[:)]

Måååååååårn!![:D]

Nååååh!!! ER dette en "herlig augustgjeng" tråd?!? Emmeli er så herlig altså hihi. Og nydeligt bilde av dere tre Kath!

ORIGINAL: *skjønningene*

så søt! Men kua på veggen?

Kids sleep-en[;)]

NYYYDELIGE dere er kathmor!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Nåååwww tusen takk [:D] morrakos er kos!!

Men sån btw Vand - så gull!!?? Virker som den kua der har vært gull? Om hun nå sover til 07?? [:D][:D]

ORIGINAL: KathMor

Men sån btw Vand - så gull!!?? Virker som den kua der har vært gull? Om hun nå sover til 07?? [:D][:D]

Den kua er DIAMANTER verdt!!!!!!!! [:D][:D][:D][:D] Den er suveren!!!!!!!! [:D][:D][:D][:D] Trollet som holdt det gående hver natt, for så å våkne klokken 05 sover nå til ca 07 og sover hele natten. Våkner hun om natten (eller for tidlig), så peker vi på kua og minner henne på at hun skal sove når kua sover... Når kua danser ballett - DA får du lov å stå opp[;)][;)][;)]

HEHEHEHE... [:D] smeeelt

ORIGINAL: Vand

ORIGINAL: KathMor

Den kua er DIAMANTER verdt!!!!!!!! [:D][:D][:D][:D] Den er suveren!!!!!!!! [:D][:D][:D][:D] Trollet som holdt det gående hver natt, for så å våkne klokken 05 sover nå til ca 07 og sover hele natten. Våkner hun om natten (eller for tidlig), så peker vi på kua og minner henne på at hun skal sove når kua sover... Når kua danser ballett - DA får du lov å stå opp[;)][;)][;)]

SÅ bra Vand! Er det noen som fortjener "sene morninger" så må det vel være dere!!!!! [:D]

Back
Topp