Morn morn!

Vand

Forumet er livet
Jadda, 20 minus her igjen............ Så jeg våknet til kaldt hus - fyrer som bare det nå[&:][8D]

Sitter her i en ukjent situasjon: Mannen på jobb, Ine på skolen, Emmeli SOVER! [&:][8D][8D][8D][:D][:D][:D] Helt merkelig! [:D][:D][:D][:D]

Skal på jobb i ettermiddag, før den tid har jeg og E kosestund hjemme! [:D]

God morgen!!

Så deilig at hun sover enda da [:D]
Vi sitter her å venter på at det skal komme en strø bil å fikse bakken sånn at vi kommer oss opp. Etter 4 forsøk og det sist endte på tvers så i grøfta så gidde jeg opp [8D] Så nå håper jeg at han kommer snart. Her regner det som bare det så her er det spinn glatt [:'(]
Når vi har komt oss i barnehagen skal jeg bare slappe av og nyte dagen frem til jeg skal på jobb i kveld.

ORIGINAL: Lene1986

God morgen!!

Vi sitter her å venter på at det skal komme en strø bil å fikse bakken sånn at vi kommer oss opp. Etter 4 forsøk og det sist endte på tvers så i grøfta så gidde jeg opp [8D] Så nå håper jeg at han kommer snart. Her regner det som bare det så her er det spinn glatt [:'(]
Når vi har komt oss i barnehagen skal jeg bare slappe av og nyte dagen frem til jeg skal på jobb i kveld.

Kjenner bannordene kommer flygende, men litt moro å lese det her! [:D]

ORIGINAL: Vand

ORIGINAL: Lene1986

God morgen!!

Kjenner bannordene kommer flygende, men litt moro å lese det her! [:D]
Hehe.. Stemmer! Var ikke så glad der jeg sto. Så stakkar sambo på jobb ble litt oppgitt [8D]

go morn! her regner det også.. og det kom masse snø i går så føre blir sikkert forferdelig. Glad jeg var ute å måkte snø etter at ungene var lagt.

Heine har hatt feber i natt så jeg har holdt på en del med han. nå hadde han bare 37.9 men merker a formen ikke er på topp..

Ådne skal ha første dag i barnehagen i dag! dag nr 3 siden 15. desember. virker som han gleder seg.

da er marcus i bhg for førte gang siden jul, han stooorkoste seg når jeg leverte han... deilig... blir glad når han er glad...[:D] shit føre utenfor, så jeg skal ingen steder i dag og tør iallefall ikke GÅ ute... høygravid dame på bambiisen... nei... så sitter her å ser på serier på tv og slapper av.... godt d og iblandt....[:D]

God morgen!

Vi har nettopp levert ei blid og fornøyd jente i bhg. Hun sov til 09.10 i dag så ble litt sen...[8D] Fremdeles litt i feriemodus.
Husarbeid på planen, i dag og..[>:] Masse som må gjøres. ellers kose meg med lille M før vi henter A igjen![;)]

Kanskje mannen stikker og henter det nye badekaret vårt!!! Må ihvertfall få rydda badet...[8D]

[:)]

GOD MÅRRAN!

Jeg har levert min lille T i bhg, var ikke så gira, men storkosa seg på samlinga og sprang m resten etterpå[;)]

jeg skal suse avgårde til Ikea, for å handle inn d siste til kjøkkenet[:-] ting tar tid!

så kafe sammen med familie[;)]

og i kveld kommer jentene på besøk for å se grays, gleder meg (måned siden sist vett)... KOOOOOOOOOOS!

ha en flott dag jenter...

God morgen!

Her trasker M rundt meg begge dukkevognene sine og 3 dukker på slep! Hun har fri fra barnehagen idag, ettersom søsteren min reiser hjem igjen torsdag skal vi ha kose dag med henne idag [:)] Skal på Baluba i 1tiden, M koste seg sånn der på søndag, så det blir kjekt!

Seinere skal vi på middag til farmor og farfar. Deilig å slippe å lage middag selv!! [:D]

Ha en fin dag dere [:D]

Her er det spysjuke i huset..... Er Nora som er syk denne gangen. Hun har kastet opp ca fra kl 23 i går kveld og fram til ca 2 på natta. Hadde så en pause frem til 4, og deretter sov vi helt til 10.30. Så kastet hun opp igjen.... Håper det ikke kommer mer nå! Har brukt alt av sengetøy og håndklær nå så..... Og håper inderlig at ikke jeg får det samme.....[:'(]

Veldig dumt at jeg ikke fikk vært på jobb i dag og! Var jo første dag med elevene etter jul, og jeg skulle få en ny elev og.... Men mannen har nettopp begynt i ny jobb og måtte på jobb, og svigers har reist til syden så.... Prøver å ikke ha dårlig samvittighet for jobben, får heller dra dit i kveld og jobbe litt....

Heisann!

Mange barn i barnehagen etter ferien skjønner jeg. Her også! Tøtta hadde jo spysjuka i nyttårshelga, så tenkte egentlig gi henne en ekstra dag fri idag også, for å se at hun fikk i seg ordentlig med mat. Men hun ville selv. [;)] Var i full fart i går, og i løpet av dagen spiste hun ganske greit, så da tenkte jeg det var greit. Er jo 3 døgn siden siste spying også. Leverte ca halv ti og prøver å hente i 14-tiden.

Så nå sover lillebror, og jeg har utsatt å pakke ut etter ferien. Er vel bare å hive seg rundt. Ingen andre som gjør det, og mannen er jo på jobb så... Får begynne i en ende, og kose meg med strikking innimellom [;)][:D] Har fått litt dilla igjen [:)]

Godt nyttår og god bedring til de som trenger det!!

God morgen....

Her var det kjempeglatt utenfor barnehagen..brukte ti minutter på og gå de 15 meterene fra bilen til porten... med snuppa på armen og storebror hengende i armen min... så flink er kommunen og strø i god tid før folk drar på jobb.[8|]

da jeg kom hjem la jeg meg på sofaen, nettopp sett Sex and the city - the movie for første gang. Kjempekoselig film.. må nesten kjøre ut på rema og kjøpe 2ern og nå....

[;)]

Back
Topp