Morn morn

Karsol

Elsker forumet
det pissregner ute, men heldigvis ikkje inne[:D], begge kidsa stod opp kl 6 som er altfor TIDLEG ihvertfall for MEG. Andreas skal i barnehagen, eg skal rydde litt og legge på nokre senger, lage knekkebrød og kanskje sove litt om eg får tid og det tviler eg på.

I dag får vi besøk fra Førde, mamma, eldstesøsteren med barn (eller barn og barn 7 og 16 år), og ei vennine av ho på 16 kjem og skal vere her i helga og da skal vi på Lærdalsmarknaden - haustmarknad er så koselig atte[;)] dersom været blir bra da og det er det meldt.

SÅ HA EIN FLOTT DAG ALLE SAMMEN OG EI LIKE FLOTT HELG[:)][:)][:)][:)]

God morgen[:)]

Nora og jeg sitter å slapper av sofaen før hun skal i barnehagen, etter det skal jeg gå en lang skogstur med ei venninne.
Det øsregner her også, så får kle oss godt[:)]

kos deg med besøk Karsol og ha en flott dag alle sammen[:)]

Karsol: Så koselig med besøk og Lærdalsmarknad!!! Kos dere!!!

Charaiana: Den skogsturen hørtes DEILIG ut!!![:)]

Snupa stod opp kl.7 i dag og...[:o][:o] Vet ikke hvorfor hun plutselig skal opp så tidlig plutselig..[>:]
Mannen kjører henne i bhg nå, så rekker hun havregrøten til frokost!![;)]
Så får jeg og mannen nyte en bedre frokost sammen i fred og ro når han kommer tilbake..[:)]

I morgen er det bursdagsfest for mamma og i den anledning kommer de masse besøk langveisfra. Så denne helga blir travel... Men jeg vil heller inn på føden en tur da..[8D] Nå tester jeg de fleste kjerringråd gitt... (Desperat..[8D])

God morgen alle sammen[:D]

Grad dro til Alta kl 0515..TIDLIG[&:][&:] Så i helga er det bare meg og Emma [:)]

I dag tenkte jeg å svi litt visakort[8D] lyst på nye gardiner puter og duker[:D][:D][:D] så skal til byen for å se om jeg finner noe som jeg liker[:)]

Akkurat nå sitter jeg og Emma under dyna i sofaen og koser oss med litt pepsimax og nrk super[:)][:)][:)]

Skal vaske klær og styre her hjemme i dag. I morgen er planen å dra til Tonnes der oldemora til Emma bor. Har et vennepar som har kjøpt seg hus der, lovte å komme dit[:)] Blir over til søndagen[:)]

Men i kveld skal jeg være hjemme, håper det blir "liv" her inne[:)][:D][:D][:D][:D]

Idag er jeg hjemme.. Felix har fått noe rart belegg i munnen som jeg vil få sjekket ut før helgen kommer. Pluss at det ser ut til å plage han litt. Sa au au når han skulle pusse tennene. Så da skal vi til legen 12.40. Etter det tenkte jeg å lage en GOD middag. Har liksom ikke tid til slike store middager i den travle hverdagen. Så idag blir det komper. Og planen i morgen er lammekotteletter, kokte poteter, provence saus og kokte grønnsaker. Og søndagsmiddagen blir fårikål[:D] Hørtest det bra ut?[;)]

Ha en fin dag allesammen

Back
Topp