Mormora mi

mmmmmmmmmmmmmmmmm

Gift med forumet
er 88 år om 7 dager...
 
i morgen skal hun på DDE konsert[:)]
 
synes det er litt kult jeg!! hun ramla og brista et par ribbein på forsommer'n, men er nå endelig seg selv igjen.. jeg var ute og hjalp henne pittelitt så hun fikk seg en dusj i ettermiddag og da sa hun at hun skulle på konsert i morgen[:D] men da hun var på konsert sist år, så havna hun så langt framme at hun holdt på å få blåst av ørene, så i morgen skulle hun litt lenger bak...
 
håper  jeg er så sprek når jeg nærmer meg 90[:)]
 
ja, hun er utrolig heldig som er så sprek...[:)] før hun brista ribbeina gikk hun ei halv mil om dagen, satser på at hun er "der" igjen snart...[:D]
 
ORIGINAL: Annabella

er 88 år om 7 dager...

i morgen skal hun på DDE konsert[:)]

synes det er litt kult jeg!! hun ramla og brista et par ribbein på forsommer'n, men er nå endelig seg selv igjen.. jeg var ute og hjalp henne pittelitt så hun fikk seg en dusj i ettermiddag og da sa hun at hun skulle på konsert i morgen[:D] men da hun var på konsert sist år, så havna hun så langt framme at hun holdt på å få blåst av ørene, så i morgen skulle hun litt lenger bak...

håper  jeg er så sprek når jeg nærmer meg 90[:)]

 
Jøsses! Den står det virkelig respekt av!
 
Skikkelig tøff dame! [:D]
Oldemora mi er 93 og hun bor alene i huset sitt enda! Håper jeg holder meg så sprek også!
 
var hos henne en tur nå, og da hadde hun lagt klart klær, smykker, øredobber og neglelakken sto klar... kan ikke gå ut uten å pynte seg
 
 
ORIGINAL: Sviskesiri

ORIGINAL: Gaupen

Eg blir så glad når eg hører eldre er så spreke :)
Satt å såg på wenche myhre nettopp, hun blir 90 år i år :)
Blir så glad når eg ser de så spreke :))
eller wneche foss???[:D][:D]

 
hihi, leste det i går, men tenkte ikke over at der stod Myhre en gang...[:D]
 
ORIGINAL: !lykkepillen©

Dritkult!! Jeg vil på Britney-konsert når jeg er 90 jeg!![:D]

 
hihi, spørs hvor mange konserter hun holder når du er 90 da[8D][:D]
 
ORIGINAL: !lykkepillen©

ORIGINAL: Annabella

ORIGINAL: !lykkepillen©

Dritkult!! Jeg vil på Britney-konsert når jeg er 90 jeg!![:D]


hihi, spørs hvor mange konserter hun holder når du er 90 da[8D][:D]

Barnebarnet hennes da kanskje?! Ikke være så pessimistisk daaaa..[:@]

 
sånn som hun oppfører seg mot de stakkars barna, er det ikke sikkert hun får barnebarn en gang...[&:] ikke negativ jeg da[&:][:D]
 
Skikkeli spreking hu mormora di![:D]
 
Back
Topp