Mormor er...

lenemor

Forumet er livet
Mormor kommer jo på besøk til oss i kveld - men hun kommer så sent at Johanna har lagt seg, så vi har sagt til henne at mormor kommer i morgen. Vi satt på sofaen og kosa litt, og så spør jeg om hun tror August gleder seg til mormor kommer. Joda, det trodde hun. Jeg sier at August vet jo ikke hvem mormor er, om hun kan fortelle han det. Hun tar han i hånda og ser på han, så sier hun;
Mormor er en skikkelig god venn (*tenker litt*)...  og så vil hu leike med meg... og danse med meg... og så blir ej glad

Gjett om mormor smelter når hun får høre det

Så skjønn måte å forklare August om mormor. Helt herlig[:D]

Ååååh, så nydelig sant. Ble rørt jeg

åå. herlighet!!! sååå nydelig sagt!! ja.. gjett om mormor smelter helt når hun får høre dette her..[:)]

Skjønne Johanna![:D]

Skjønne Johanna.

Åååh.. Så herlig.. [:D]
Og August gleder seg nok sikkert stort til mormor kommer, med den introduksjonen der..

Tenk de forventningene hun har skapt for seg selv og ikke minst for lillebroren!! herlig![:D]

Nå ble jeg litt rørt her jeg [:D] Kan tenke meg Mormor smelter når hun får høre det [;)][:)][:)]

gleder meg masse til å fortelle mamma det - og enda mer til å se Johanna da hun finner mamma på gjesterommet i morgen tidlig - hun tror at hun kommer hit en gang på formiddagen

Hvordan var møtet?????
Så koselig med mormor på besøk![:D]

Så rørende!! Får tårer i øynene jeg!!

Tenker Johanna ble overlykkelig over å finne mormor på gjesterommet tidligere enn forventet!

ORIGINAL: monicabebe

Så skjønn måte å forklare August om mormor. Helt herlig[:D]

Johanna var helt fra seg da G tok henne med inn på gjesterommet i morges - ropte mormor, og hoppet opp i senga til henne.. så krøyp hun godt inn i armkroken

Så herlig![:D]

ORIGINAL: lenemor

Johanna var helt fra seg da G tok henne med inn på gjesterommet i morges - ropte mormor, og hoppet opp i senga til henne.. så krøyp hun godt inn i armkroken

Så herlig!!! Kan godt forstå at hun ble glad da mormor lå der!

ÅHHHH for en fantastisk velkomst!!![:D]

Nå sitter jeg her med et digert smil om munnen.
Ble helt varm om hjertet av beskrivelsen til Johanna...

Kos dere masse med mormor!![:)]

ORIGINAL: Lehcar

Nå sitter jeg her med et digert smil om munnen.
Ble helt varm om hjertet av beskrivelsen til Johanna...

Kos dere masse med mormor!![:)]

Back
Topp