MORMARION

TITTIN72

Forumet er livet
hvordan går det med deg?

Du er titt og ofte i tankene mine og jeg håper lille holder seg godt på plass i magen.

Varme klemmer fra meg[;)]

ORIGINAL: TITTIN72

hvordan går det med deg?

Du er titt og ofte i tankene mine og jeg håper lille holder seg godt på plass i magen.

Varme klemmer fra meg[;)]

Sign!

Tenker på deg!

hei jenter.. Så koselig at dere tenker på meg. Orker ikke å rosemale noe, så skal være helt ærlig! Har aldri hatt det så JÆVLIG i hele mitt liv. I dag fikk jeg et stort smerteanfall, sluttet å puste og hadde 3 sykepleiere som måtte sitte å passe på meg og prøvde å få i meg tabeletter med smertestillende. Kom to leger, først en medisink gastro lege, så en overlege. Etter 3 timer med smerter, etter å ha besvimt flere ganger fordi jeg sluttet å puste i anfallene satt de inn veneflon i hånden og dopa meg ned med stesolid, som er beroligende. Kroppen ble helt slapp, og smertestillende fikk muligheten til å virke siden jeg slappet av. Men jeg var sikker på jeg kom til å dø. Sykepleierene var så bekymret for meg at de ringte samboeren min og bad han komme så fort som mulig. Han ble jo kjempe redd. Har ikke krefter til noe. Hadde ikke vasket meg siden søndags kveld, for de siste dagene har jeg ikke klart å stå på bena, så min elskverdige samboer tok saken i egne hender og vaska HELE kroppen i dag med vaskeklut og såpevann. Var sååå godt å føle seg litt ren. Etterpå masserte han inn huden med lotion og pussa tenna mine. Jepp, var så utslitt at jeg ikke klarte å holde tannkosten! Han måtte tilogmed tørke meg når jeg hadde tisset. Føler meg ekstremt hjelpesløs. Så nå vil legene her diskutere med fødsels og barnelegene om forløsning. Og jeg har forstått at sånn kan jeg ikke ha det lenger. Det klarer jeg ikke. Og sambo fikk meg endelig til å innse det i dag. Legene sier at lillegutt klarer seg fint viss de tar han nå. Er bedre det enn at han skal få i seg masse smertestillende som jeg får. Og jeg trenger en operasjon ganske kjapt. Og trenger å fungere. Så blir spennende i morgen på legevisitten. Hva som er bestemt.

Vet ikke hva mer jeg skal si. Ble et langt og sytete innlegg. Er jo en sterk jente, tåler enorme mengder smerte, og har levd med smerter i 10 år. Og det skal VELDIG mye til før jeg ber om smertestillende. Og ifølge mamma har jeg aldri vært sånn før. Og det kan ikke jeg huske heller. aldri hatt så vondt før i hele mitt liv.

Men takk for at dere er her jenter!! dere er supre!!

Hvordan står det til med dere? Føler det baaare er syting fra meg!!

Du er så absolutt ikke sytete kjære deg!!

Disse smertene må være et helvete.. Å klare å takle dem samtidig som du skal takle det å holde baby lengst mulig inne.. uff..

Kroppen din er vikitg også nå.. Det er vanskelig å innse, man vil jo gjøre ALT for barnet sitt..
Men skal barnet ditt ha det bra, så må din kropp funke også..

Du har virkelig stått på og gjordt ALT du kan for å holde baby lengst mulig inne!! Du har gjordt ALT du kan!!

Baby vil få hjelp nå, og god hjelp også. Det er tøft å bli født så tidlig, men det finnes mye hjelp. Legene vil gjøre alt de kan for baby også.

Ahh.. kjenner igjen den vaske-følelsen.. Jeg hverken vasket, pusset tenner, gredde håret, gikk på do( kun bekken) på 4 dager.. Og når sykepleier da på dag 5 kom med vaksevanssfat og kam og en tannbørste med ferdig tannkrem på.. ååhh, det var deilig!! Man føler seg så mye bedre bare av det..
Godt at sambo er der for deg!!

Jeg tenker masse på deg og følger dette spent videre!! Håper du orker å oppdatere etetr legevisitten imorgen.

Vit at her er det veldig mange som sender deg og baby tusenvis av gode tanker, håp, og lykke-ønskninger.

Stor varm klem fra meg

skal selvfølgelig prøve å oppdatere i morgen etter legen har vært her. Viss ikke sender jeg en melding til sladrevennen min. Men kunne trengt en eller to til, tilfelle hun ikke har anledning til å skrive for meg. =) Så viss noen melder seg så blir jeg glad =)

Sambo skal prøve å rekke opp her til visitten i morgen. Så kommer jeg til å be om å snakke med alle overlegene her. Slik at jeg kan få skikkelige svar og ikke sprikende svar uten mening. Men syns jeg har vært flink! Har holdt han inne så lenge jeg klarer, han har fått lungemodning, og jeg har en datter itillegg å tenke på. SOm jeg ikke har sett på snart to uker :( herregud som jeg savner henne.

Men vil ikke ha besøk av henne når jeg er sånn. For hun syns det er fælt og skummelt å se mamma sånn.
Sambo beskrev meg til mamma: hun ser egentlig død ut. Helt blek og er blåsvart under øynene. Hun ser virkelig ikke levende ut, og det syns jeg er skremmende.

Da forstod jeg egentlig først hvor syk jeg er blitt nå.

HATER VIRKELIG DETTE!!

Tenker masse på deg.. Håper du blir frisk fort.
Kan ikke sette meg inn i hvor ille du har det..
Vil bare sende deg en GOD KLEM[:D]

ORIGINAL: mormarion

skal selvfølgelig prøve å oppdatere i morgen etter legen har vært her. Viss ikke sender jeg en melding til sladrevennen min. Men kunne trengt en eller to til, tilfelle hun ikke har anledning til å skrive for meg. =) Så viss noen melder seg så blir jeg glad =)

Sambo skal prøve å rekke opp her til visitten i morgen. Så kommer jeg til å be om å snakke med alle overlegene her. Slik at jeg kan få skikkelige svar og ikke sprikende svar uten mening. Men syns jeg har vært flink! Har holdt han inne så lenge jeg klarer, han har fått lungemodning, og jeg har en datter itillegg å tenke på. SOm jeg ikke har sett på snart to uker :( herregud som jeg savner henne.

Men vil ikke ha besøk av henne når jeg er sånn. For hun syns det er fælt og skummelt å se mamma sånn.
Sambo beskrev meg til mamma: hun ser egentlig død ut. Helt blek og er blåsvart under øynene. Hun ser virkelig ikke levende ut, og det syns jeg er skremmende.

Da forstod jeg egentlig først hvor syk jeg er blitt nå.

HATER VIRKELIG DETTE!!

Du kan godt si fra til meg om du vil [:)]

Du...jeg tenker veldig masse på deg å får helt vondt av å lese dette! Håper virkelig de kan gjøre noe i dag slik at du slipper dette.. Helt forferdelig å måtte ha det slik!

Sender deg en enorm stor klem og mange gode tanker!

jeg tenker masse på deg! du er superflink! hva gjør man ikke for barna sine[:)] lillebaby blir bare sterkere og større for hver dag som går, selv om d er vanskelig å forstå, så kan baby klare seg! man må  jo tenke positivt[:)] og klarer du å ga til nærmere uke 30, da har du fått heltestatus altså![:D]

Goood klem, og lykke til i dag

sendt deg pm vennen..

Tenker på deg masse.. skulle virkelig ønske jeg kunne gitt deg en fysisk klem...........

Tenker også masse på deg! [:)]

Kjære deg, du får virkelig gjennomgå om dagen.
Veslegutt i magen kommer nok alltid til å være evig takknemlig for alt du går igjennom for hans skyld.

Du er en fantastisk mamma og jeg sender mange positive tanker din vei.
God klem!

Uff, det gjør så vondt å lese om hvordan du har det! Men veldig bra at du oppdaterer oss, for vi er mange som tenker på deg! Ønsker deg masse lykke til med alt som skjer.

Det gjør meg så vondt å lese om hvordan du har det, jeg klarer ikke engang å forestille meg det.. Er mer bekymra for deg i dette øyeblikket, håper de finner ut av ting i morgen. Venter spent på oppdateringer men det er egentlig ikke noe du skal tenke så mye på akkurat nå!
Ta vare på deg selv <3

masse masse lykke til i morgen...og håper de klarer å hjlepe deg og lille i magen så dere begge blir 100% friske...god bedring og igjenn lykke til

Du har vært helt utrolig flink, holdt ut disse smertene så lenge som du har gjort - men nå må du tenke på deg selv!! Alt er gjort for at lille gutten skal klare seg bra, og det vil han sikkert gjøre også. Men du må konsentrere deg om å gjøre det du kan for å kunne være en frisk mamma for barna dine i fremtiden!!
Jeg har hatt flere tarmslynger/ileus pga tarmtilstanden min, og de smertene er uutholdelige!! Har en anelse om at det du går gjennom nå er mye, mye verre. Har også vært mye borte fra gutten min pga innleggelser, og vet hvor hjerteskjærende det er. Tenker masse på deg disse dagene, og er veldig spent på hva utfallet blir av visitten! Oppdater når du føler at du orker det.

Tenker på dere.
Klem.

Lurer veldig på hvordan det går med dere i dag jeg!

Noen som har hørt noe ang visitten i dag???

Lurer jeg også!

Back
Topp