Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: mormarion
skal selvfølgelig prøve å oppdatere i morgen etter legen har vært her. Viss ikke sender jeg en melding til sladrevennen min. Men kunne trengt en eller to til, tilfelle hun ikke har anledning til å skrive for meg. =) Så viss noen melder seg så blir jeg glad =)
Sambo skal prøve å rekke opp her til visitten i morgen. Så kommer jeg til å be om å snakke med alle overlegene her. Slik at jeg kan få skikkelige svar og ikke sprikende svar uten mening. Men syns jeg har vært flink! Har holdt han inne så lenge jeg klarer, han har fått lungemodning, og jeg har en datter itillegg å tenke på. SOm jeg ikke har sett på snart to uker :( herregud som jeg savner henne.
Men vil ikke ha besøk av henne når jeg er sånn. For hun syns det er fælt og skummelt å se mamma sånn.
Sambo beskrev meg til mamma: hun ser egentlig død ut. Helt blek og er blåsvart under øynene. Hun ser virkelig ikke levende ut, og det syns jeg er skremmende.
Da forstod jeg egentlig først hvor syk jeg er blitt nå.
HATER VIRKELIG DETTE!!