Morkakens plassering

K.L#

Forumet er livet
Septembermødre <3
Marsmellows-15
Jeg fikk vite på ul i dag at jeg har morkaken foran denne gangen også.. DVS at den kommer til å ligge langs magen, så man kjenner senere spark enn hvis den ligger oppe eller bak.... Noen andre om har fått beskjed om dens plassering ved ul? :) Har heldigvis llagt sånn med de 2 andre også, så vet ikke om noe annet ;)

Jeg satt faktisk å tenkte på det her om dagen. Sist så kjente jeg spark allerede i uke 15, så veldig spent på hvordan det blir denne gangen.

Skal på tidlig UL i uke 12, så spent på å høre for det var faktisk noe jeg tenkte å spørre om :)

- iPhone appen :)

Jeg fikk vite på ul i dag at jeg har morkaken foran denne gangen også.. DVS at den kommer til å ligge langs magen, så man kjenner senere spark enn hvis den ligger oppe eller bak.... Noen andre om har fått beskjed om dens plassering ved ul? :) Har heldigvis llagt sånn med de 2 andre også, så vet ikke om noe annet ;)
Min ligger slik du sier. Den lå slik sist til meg også. Jeg kjente faktisk bevegelse i uke 14 sist gang, men jeg så aldri en arm eller en fot "gjennom" magen alik enkelte beskriver. ..

Sent from my GT-I9295 using BV Forum mobile app

Min ligger slik du sier. Den lå slik sist til meg også. Jeg kjente faktisk bevegelse i uke 14 sist gang, men jeg så aldri en arm eller en fot "gjennom" magen alik enkelte beskriver. ..

Nei, d med å se hånde eller for gjorde aldri vi heller :P såg bare en bulk som beveget seg ;) gleder meg allerede til bevegekse :)

Nei, d med å se hånde eller for gjorde aldri vi heller :P såg bare en bulk som beveget seg ;) gleder meg allerede til bevegekse :)
Samme her. Det som vistes best var når hun var så stor at du så rompa flyttet seg fra en side til den andre ;)
Skal bli godt å få oppleve dette igjen :)

Jeg hadde morkaken foran sist og håper virkelig at den ikke er det denne gangen ;) Bevegelsene kjentes veldig dårlig fra utsiden. Kjente aldri om det var en hånd eller fot som stakk ut, men gleder meg uansett! ♥

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Jeg hadde morkaken foran sist og håper virkelig at den ikke er det denne gangen ;) Bevegelsene kjentes veldig dårlig fra utsiden. Kjente aldri om det var en hånd eller fot som stakk ut, men gleder meg uansett! ♥

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
synd vi ikke kan velge det selv!! :P

Jeg har morkaken på venstresiden, så satser på å kjenne liv tidligere enn forrige gang, som var da jeg var 17 uker på vei. :)

Jeg hadde morkaken foran sist, og var vel rundt halvveis før jeg merket spark utover. Men han slo godt fra seg nedover og mot blæren i noen uker før det..

Sent from my iPad using BV Forum

Hadde morkaken foran sist. Kjente til tider lite bevegelse, noe som kan være ganske stressende. Ofte beveget magen seg uten at jeg kunne kjenne det, utrolig rart! Trodde jeg skulle få en skikkelig rolig unge mtp at det var så lite action inni der, men ut kom en unge så full av energi og liv at jeg følte jeg måtte "bli kjent" med henne på ny ;) tror jeg gikk glipp av mye sprell forrige svangerskap, så håper litt at morkaken er bak denne gangen :)

Sent from my iPad using BV Forum mobile app

Back
Topp