Da jeg var på tidlig ul i uke 12 syns jeg det så ut som om morkaken lå mot magen og spurte om dette. Fikk da beskjed om at den lå inn mot ryggen min. Nå på oul fikk jeg beskjed om at morkaken faktisk lå mot magen min, og at det derfor var vanskelig å kjenne barnets bevegelser. Det eneste er at jeg kjenner mini godt der inne, og det syntes hun som gjorde ul var rart (og at jeg i så fall måtte være veldig følsom). Følte meg jo litt teit da, men dette er andremann, så jeg er veldig sikker. Mener bestemt jeg kjente det en gang så tidlig som i uke 14 (ble overrasket selv da jeg ikke trodde det var mulig), litt i uke 17 og hver dag de siste dagene. I kveld til og med på utsiden (er 19 uker)... Er det noen andre som har hatt morkaken plassert mot magen og som har kjent bevegelser tidlig? Følte meg litt teit, men er sikker på at jeg kjenner bevegelser ganske godt
Hun som gjorde ul virket veldig flink, så har ingen grunn til å tvile på at hun sier riktig plassering av morkaken...
Sent from my iPhone using BV Forum
Hun som gjorde ul virket veldig flink, så har ingen grunn til å tvile på at hun sier riktig plassering av morkaken...
Sent from my iPhone using BV Forum