Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Bak tror jeg, kommet lett ut og tydeligvis fungert veldig bra for begge barna har hatt god vekt selv om de ble født 3 uker og 1 uke før termin (3,6kg og 3,7 kg)
Fikk beskjed igår på tul om at min lå foran, men litt til venstre så jeg ville nok kjenne spark på høyre side Hun sa det var sånn 50% sjanse for å ha den bak eller foran og ikke hadde noe å si annet enn om man kjenner spark tidlig eller litt senere
Min ligger foran åpningen, hun syns den var ganske godt over åpningen, så det kanskje blir keisersnitt, men at mye kan skje med tiden. Dette så hun i uke 6! Skal på OUL 19. Sept, så vi får se hvordan den er da
Har egentlig aldri fått beskjed om hvor morkaken har ligget. Bortsett fra første gang, da den lå langt nede. Denne gangen sa de ingenting på tidlig UL, men kanskje på OuL neste uke
Hadde på baksiden sist svangerskap og på fremsiden dette Foreløpig ikke merket så mye forskjell. Kjente bevegelse omtrent samtidig, men det er nok fordi morkaka ligger mer til høyre, så jeg kjenner like mye på venstre siden Morkaka kom greit ut sist, men måtte presse lengre for å få den ut enn selve ungen