"Morkakeføding"

Minni84

Forumet er livet
Syns du det var vondt da morkaka skulle ut??

Er det ikke mest normalt at det ikke skal gjøre vondt??[8|]

Tenkte ikke på det engang, før jordmora sa at jeg skulle presse litt..... Jeg var mest opptatt av å komme meg ut av senga og ut på rommet til sambo og gullet.

ORIGINAL: idama

ikke vondt i d hele tatt[:)]

ikke vondt i det hele tatt[:D]
jm sa bare at nå kommer morkaka, pressa ikke engang jeg..
men nå hadde jeg fått epidural da så jeg kan kanskje egentlig ikke si noe jeg[8|]

De to første gangene skle den bare ut av seg selv, uten at jeg måtte gjøre noe, denne siste gangen måtte jeg presse ett press mens JM trykka på magen.. det var vel forsåvidt ikke så vondt, men jeg var så veldig øm etter rier å ha fått ut ungen.. Så det var ubehaglig syns jeg..

Første fødselen gjorde det veldig vondt for da ville den ikke ut! 4-5 leger og flere jordmødre prøvde å få den ut før den til slutt slapp taket etter 1t15min....da var jeg sliten...Andre fødselen merket jeg ingenting, da kom den av seg selv et par minutter etter at Isa var ute.

Kjente ikke så mye til det jeg

ORIGINAL: suki

Svarte at det ikke gjorde vondt. Kan ikke huske det ihvertfall. Ble bare veldig overaska jeg når jeg fikk beskjed om å presse!! [8|] Men babyen er jo ute!! Åja, morkaka ja!! [8D]

Hehe, samma her [8D]

d var ikke vondt men d var sånn skikkelig "ånei ikke mer pressing nå vær så snill, orker ikke".. [8D] men ikke vondt!!!

Var ikke vondt med de to første, men med sistemann ville den ikke ut[&:] Det var ganske så vondt ja........

Husker ikke det....så gjorde nok ikke vondt

Hadde ikke vondt av det...

Var bare så glad for at ungen var ute, og at det var over. Så det merka jg vel omtrent ikke.

Mi ville nesten ikke ut etter begge fødslene. Men det tok lengst tid etter Maja, da gikk det nesten en time. Hordmor trykkte opå magen og dro for harde livet. Det var kanonvondt! Rett før de skulle tilkalle lege, så kom den ut, og da besvimte jeg. Mista nesten 1,5 l blod. Ekkelt. [:'(]

ja[:@] for den ville ikke ut, og de begynte å prøve å skrape den ut før de endelig la meg i narkose og opererte den ut...

syns ikkje d va ont,dein kåm ut raskt å greit..

Back
Topp