Morkake oppe og framme

samaha27

Elsker forumet
Sniker fra desember;) Dere som er lengre kommet, når kjente dere den lille i magen som har morkaken oppe og frem? Fikk beskjed i dag på oul at d var grunnen til at jeg ikke har kjent den så mye ennå..Med de andre har jeg kjent før, men da har nok morkaken ligget på en annen plass

Jeg har også morkaka fram og opp. 20 juni var første gang jeg kjente den sparke utvendig. Er veldig mye aktivitet nå, men i nedre del. Urinblæra og tarmene er veldig utsatt :-/

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

De første sikre sparka kjente eg 19+2

Sent from my iPhone using BV Forum

Er førstegangs med morkake fremme, og jeg har kjent aktivitet fra uke 13, startet med luftbobler som sprakk og små dult (nedre del og ut på sidene av livmora). Siden har jeg kjent mer og mer fra lille, har en svært aktiv liten unge i magen. Men tror kanskje jeg har vært heldig som har kjent så mye liv og fra så tidlig av.

Jeg begynte å kjenne romsteringer i uke 20:)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Min søster er gravid nå også, og har morkaken foran, å hun kjente første spark (at hun kunne si med sikkerhet at det var baby) da hun var omtrent akkurat 20 uker :)

Har et etterlengtet lite ivf mirakel i magen, etter 3år's prøving <3 Termin 11 des :)

Svarer nå her.. med første hadde jeg morkaka oppe og framme og kjente liv fra 16-17. Men så var det meg og den sensitive magen min..

Første tydelige bevegelsene kjente jeg 18+3, men litt småtteri uken før som jeg trooor var vesla. :-)

Sent from my D5503 using BV Forum mobile app

Jeg hadde det i forrige svangerskap, og kjente da ikke liv før ute i uke 20.

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app

Har morkaka foran og kjente første spark i uke 18. fra uke 20 va det daglig

Sent from my iPhone using BV Forum

Kjente i uke 19, og kjente utvendig også så og si med en gang :)

Sent from my HTC One using BV Forum mobile app

Back
Topp