Morkake i veien

Lykkedokka

Glad i forumet
Var på Ul på Torsdagen som var, fikk vite at morkaken sperret for "utgangen" for ungen. så jeg må tilbake for my Ul i uke 32. Alt var bare bra med den lille, og termindatoen står på samme dag, 9. feb:-)
Men hun trodde det ble gutt, men var ikke sikker, så da får vi vente litt til:-(

Det er visst vanlig at morkaken synker ned, men den kan rette seg selv før fødsel, men gjør den ikke det må man ta keisersnitt. Jeg finnes ikke bekymret for dette, men er det sndre som har fått den samme beskjeden?

Gratulerer med overstått ul[:)][:)] Og håper at morkaka har seg tilbake på plassen sin til uke32 og at dere får vite kjønn etterkvart. Men det er no lenge å vente til uke 32 då? 

Jeg fikk og samme beskjed og skal tilbake uke 32 her og. Håper virkelig den flytter seg, for jg er så redd keisersnitt..

Jeg fikk den samme beskjeden på UL på torsdag.. den lå ikke helt i veien men såpass nærme åpningn at jeg å skal på kontroll ca uke 32 (7. des)

Hun sa til meg at den mest sannsynlig kom til å bevege seg oppover i takt med at livmoren vokser!
Den er jo som en ballong og vokser seg oppover og erfor er det høyst sannsynlig at morkanen også gjør det..

Vi blir uansett fulgt nøye og kan jo ikke annet enn å vente og se hva som skjer...

*lykke til*

Jeg er heldigvis ikke bekymret for hverken keisersnitt eller at dette ikke skal gå bra. Så vi får vel bare anta at det ordner seg på et vis likevel, det er jo ikke 50- tallet vi lever i. Så mulighetene er store:-)

Back
Topp