Morkake foran eller bak?

Hvor ligger din morkake?

  • Foran

    Votes: 41 44,6%
  • Bak

    Votes: 31 33,7%
  • På siden

    Votes: 2 2,2%
  • Vet ikke enda

    Votes: 7 7,6%
  • Oppe

    Votes: 4 4,3%
  • Nede

    Votes: 3 3,3%
  • Foran utgang

    Votes: 4 4,3%

  • Antall som har svart
    92

Marthe<3

Gift med forumet
Tilgangsansvarlig
MayDay2021
September To Remember
Dere som har vært på tul har vel funnet ut hvor morkaken ligger? :joyful: Hadde vært interessant å se hvor mange som har foranVSbakVSsiden :bookworm:

Min ligger foran og litt foran åpningen men den strekker seg nok opp med livmor med tiden :)

Men skulle ønske jeg kunne kjenne liv tidligere da :shifty:
 
Visste ikke om dette med forskjellig plassering av morkake før jeg forrige uke fikk vite at min ligger langt nede. Så om den fortsatt gjør det på OUL blir det oppfølging ift det, men det kan ha gått seg til av seg selv. Så vet ikke hva jeg skal svare i pollen :p Tror ikke hun sa noe annet en langt nede.
 
På ultralyd denne veka så fikk eg sjå morkaka som (uheldigvis) ligger foran denne gongen som første svangerskap. Har heldigvis ett svangerskap i mellom der eg fikk kjenne disse første bevegelsene ❤️
 
Hos meg ligger den delvis foran. Så jeg vil kunne kjenne spark på høyre side etterhvert. Morkaken ligger også foran livmor åpningen, men håper den har trekt seg opp til uke 18.

Jeg har spurt selv på UL om plassering av morkake.
 
Min ligger dessverre foran så jeg må nok smøre meg med tålmodighet før jeg kjenner bevegelser.
 
Min ligger bak, og jordmoren sa at jeg kom til å kjenne spark tidlig! 12+0 i dag! Så prøver å kjenne etter hele tiden... haha :woot:
 
Min lå vist over exit. Det var ikke noe valg i pollen. Gyno håpet/regnet med at den ville flytte seg. :p
 
Min lå vist over exit. Det var ikke noe valg i pollen. Gyno håpet/regnet med at den ville flytte seg. :p
Jeg la til flere svar alternativer nå :joyful:
 
Spurte på fredag, og den lå bak :happy: Kan ikke huske det var noe tema sist heller, så tror ikke de sier ifra med mindre den ligger foran eller over åpningen?
 
Glemte å spørre når jeg var på UL, og de sa ingenting om det. Siden jeg kjenner bevegelse allerede, så tror jeg ikke den ligger forran i allefall :hilarious:
 
Vet ikke enda, men begge gangene tidligere har den ligger foran, så regner jo egentlig med ar den gjør det nå og :p
 
Vært på 2 tul så langt men morkaken har ikke vært et tema, men er derimot overbevist over å ha kjent "spark"/bevegelser et par ganger nå de siste dagene selvom jeg "bare" er 13+3 i dag. Jeg kjente spark og bevegelser daglig fra 14+2 med første tross morkaken lå foran da.
 
Min ligger høyt oppe, noe som var ypperlig ifølge gyn. Så satser på at den holder seg der:happy:
 
Back
Topp