Morkaka

MartineM

Elsker forumet
Juli13-jentene
Min morkake var 2 deler men med hinne imellom. Noen som vet hva det betyr, mener jm sa det var bra at det var hinne i mellom etc. Men jeg var så opptatt av baby at jeg egentlig ikke var interessert i morkaka. Men nå er jeg nysgjerrig på hva det egentlig var med morkaka.

Jeg er på juligruppa og har også dobbel morkake. Jeg har en hovedmorkake på fremre vegg og en liten en på bakre. Det kalles også biplacenta, og er visstnok bare en normalvariant. De oppdaget det på oul,og jeg var inne på en ekstra sjekk for at den ikke skulle ha store blodkar i hinnen mellom den foran fødselsåpningen. Det var det ikke, så jeg kan føde vaginalt! De er ikke sikre på årsaken til biplacenta, men jeg hadde en liten blødning i starten av svangerskapet,og det kan ha vært et foster nr. 2 som den andre morkaken hørte til.

Jeg er på juligruppa og har også dobbel morkake. Jeg har en hovedmorkake på fremre vegg og en liten en på bakre. Det kalles også biplacenta, og er visstnok bare en normalvariant. De oppdaget det på oul,og jeg var inne på en ekstra sjekk for at den ikke skulle ha store blodkar i hinnen mellom den foran fødselsåpningen. Det var det ikke, så jeg kan føde vaginalt! De er ikke sikre på årsaken til biplacenta, men jeg hadde en liten blødning i starten av svangerskapet,og det kan ha vært et foster nr. 2 som den andre morkaken hørte til.
Spesielle greier, prøvde å google delt morkake, men fikk ikke opp noe. Om den ene tilhørte 1 annet foster, vil den da slutte å vokse? Min var lissom en stor som hang sammen med en liten. Hadde tvilling følelse i begynnelsen men var bare 1 foster. Men jeg har ikke hatt noen blødning

Back
Topp