Morgenstund har gull i munn?

sola90

Forelsket i forumet
Augustlykke 2015
Marsboerne 20 18
Når starter dagen for deres små? Her pleier han å våkne mellom 6 og 7 stort sett, men så finner han plutselig ut at det er fint å våkne i 4-5 tida (Sånn som i dag!) Kan bli en smule trøtt til tider ;)

Når starter dagen for deres små? Her pleier han å våkne mellom 6 og 7 stort sett, men så finner han plutselig ut at det er fint å våkne i 4-5 tida (Sånn som i dag!) Kan bli en smule trøtt til tider ;)
Det pleide å være halv 8. Da hun la seg halv 8 for kvelden også. Det etter en lang periode hvor 4 eller 5 var morgen for henne. :p nå er hun syk så starter dagen i 6 tiden :/

Sånn rundt 7.30-8. Men han pleier å ville ha frokostflaske rundt 6, og i blant tror han det er morgen (kanskje ikke så rart), men legger han til meg i sengen så sover vi en time eller to til :)

Mellom 6 og 7 en gang. Idag prøvde hun seg klokken 5, men da er det natt her i huset:p Så da sovnet hun igjen til 7.30. Vi står sjelden opp før 7. Våkner hun tidligere ligger hun i sengen og skravler og spreller til vi står opp.

Hittil har hun alltid sovet til 8.30 - 9.30, men nå i det siste så våkner hun mellom 8 og halv 9 :p hadde hun bare sovet lengere om natta uten mat hadde jeg vært veldig fornøyd!

Snuppa våkner som regel 04-05, da skal hun ha pupp, og etter puppen ligger hun en stund våken, før hun bæsjer :p Ligger kanskje våken til rundt 06, sover 60-90min til. Så vi begynner dagen rundt 7.30

Har vært veldig varierende men nå er det mellom 6 og 7. Oftest nærmere 6.

Før kunne jeg bare gi han pupp, så sov vi til langt på formiddagen. Det går ikke lenger, er det morran for han så sovner han ikke igjen. Muligens fordi han nå legger seg kl 19 om kvelden og ikke 22-23 ;) Og synes igrunn det er bedre å ha kvelden fri :) (Står tidligst opp kl 6 da.)

Back
Topp