Morgens skravling! mandag!

momLinn

Elsker forumet
God morgen til dere alle!

Hva er det dere styrer med i dag da ? Her så sover Emilie morgens luren sin og jeg sitter og koser meg på pcn. Skal snart gå og fikse meg litt og vaske opp! Sambo dro på jobb i dag halv ni, jeg styra rundt og jublet. Og så kom han hjem klokka ti... [:'(][:'(][:'(][:'(] var visst bare opplæring med kassen i dag. Så j... kjipt. Og nå har han lagt seg igjen. Like greit for da slipper jeg å se sutretrynet sitte i sofaen og synes synd på seg selv. grrr...

Men når snuppa våkner igjen skal vi ut og se på noe klær til hun, det blir koselig[:D] Og da kommer vi sikkert til å gå en lengre tur samtidig også, solen er jo fremme i dag! Trenger litt sol energi [:D][:D]

Ha en fin morgen og dag! [:)]

Go morgen:)

æ bynne å lure på om æ e limt fast i sofaen. eller ka det e som e galt.kommer mæ jo ikke opp hærifra.[&:][&:] sitt bare på facebook å spill farkle... meen

har nu bestil time til frøkna mi til klipp idag. (ho på 5[:D]) skal samtidig se om ho tør å ta hull i øran:)[:D]
ellers har æ betalt regninger, å e litt sur på kommunen/banken da dem ikke fikk sendt barnehageregninga for september på avtalegiro, så den regninga har æ fått nu, pluss at oktober regninga skal betales snart... det e bare  ca 7350 tilsammen!! arg.. pluss sfo til gutten da på 2000.. trur æ skal bestille en liten lottomillion...[;)]

ellers, når æ har fått kreka mæ opp av sofaen, må æ vel ut å beise litt...[&:] sambo har satt opp panel på to vegga, så det e vel bare å hive sæ... etter man har spist frokost,(lunch) hengt opp klærne å satt på ny maskin...[:D][:D][8D]

God dag[:)] 
Endelig litt fri, men skal på sykehuspraksis kl 14...
I dag har jeg vasket klær, kosa med Johannes, laget en brødeig (fikk så lyst på hjemmelaget brød) og
nå sitter jeg i sofaen og koser meg med en is mens Johannes sover.
Skal på Helsestasjonen senere, til 1års kontroll.. Johannes skal egentlig ha vaksine, men han er så snufsete med hås hals.. Og da vil ikke jeg gi han vaksinen.
Men det blir greit å få veid han, han har jo ikke blitt veid siden han var 8mnd...

Ha en fiin fiin dag videre jenter[:)]

Back
Topp