Bkno1149862
Andre møte med forumet
snek seg frem nå...
men tar det som ett godt tegn!
6 +0 imorgen!
men tar det som ett godt tegn!
6 +0 imorgen!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hehe... hvordan er det mulig å ikke forstå forskjellen på frysevarer og kjølevarer? Ikke rart du får hodepineVåknet også til kvalme i dag. Sitter på jobb og henger med hodet og irriterer meg over at mine ansatte ikke forstår forskjellen på frysevarer og kjølevarer mens rommet surrer og hodet føles som om det veier 100 kg
Hehe... hvordan er det mulig å ikke forstå forskjellen på frysevarer og kjølevarer? Ikke rart du får hodepine
Hvordan er det mulig???Våknet også til kvalme i dag. Sitter på jobb og henger med hodet og irriterer meg over at mine ansatte ikke forstår forskjellen på frysevarer og kjølevarer mens rommet surrer og hodet føles som om det veier 100 kg
Vet du, ofte så funker det ikke å si ting på en fin måte. Noen må tydeligvis ha alt inn med teskje synes du høres ut som en bra sjefJeg blir helt matt jeg... frysevarer blir til og med levert i eget fryseskap og sjåføren gir oss alltid de til slutt. Har satt opp vaktlista slik at jeg ikke jobber de dagene det er varelevering slik at jeg sparer meg for tunge løft. Men tror jeg må ta en ny opplæring med dem... De synes nok jeg har vært en sur sjef i det siste men ett par av mine ansatt evner ikke å bruke hodet og etter jeg ble gravid har jeg ikke orket å si det til dem på en innpakket måte (det har uansett ikke ført til forbedring), så nå får de veldig tydelige beskjeder! Hun ene var skikkelig sur mot meg i dag så hun kan forvente seg en medarbeidersamtale om kun kort tid. Kanskje hun er gravid hun også
Hvordan er det mulig???
Jeg har forresten en kollega som la isposen i fryseren, han trodde det var slik de ble kaldeJo det har jeg også lurt på opp til flere ganger i dag
Jeg har forresten en kollega som la isposen i fryseren, han trodde det var slik de ble kalde
Vet du, ofte så funker det ikke å si ting på en fin måte. Noen må tydeligvis ha alt inn med teskje synes du høres ut som en bra sjef
Det er alltid noen som ikke tar jobben sin like seriøst dessverre. Utrolig irriterende å jobbe med sånne folk. Det stjeler så mye energi.Takk for det Har ikke vært sjef der så lenge så det har vært litt sånn "pick your battles". Men nå er det nok. Synes man kan stille noen krav når folk har rundet 20 år og har jobbet i samme jobben i ett par år. Har ett par ansatte som er helt fantastiske og pliktoppfyllende men så har jeg også ett par som man føler man sitter barnevakt for. Tydelig at ikke alle er like pliktoppfyllende og ansvarsfulle. Akkurat nå orker jeg ikke sitte barnevakt for dem som er på jobb når jeg selv er ferdig for dagen eller har fri.