morgenkvalme

Blu-Ray

Forumet er livet
Oktoberskattene 2015
Novemberlykke 2015
Er 32+4 og sliter med morgenkvalme, slitt i noen uker nå. Er det flere her av oss? Tror det har sammenheng med mindre plass i magen, men det er ekkelt da. Og ikke alltid god kombinasjon med å skifte bleie på storesøster om morgenen :p :p

Brekker meg av ingenting og.

:hello

Jeg er også der. Heldigvis begynner sambo å få dreisen på tekopp-på-senga-rutinen og får storesøster kan gå på badet selv.

Jepp! Ikkje berre morgenkvalme, men kvalme i løpet av dagen. Særlig når eg er litt sliten. Var plaga dei første 5-6 mnd, kvitt den ei stund, så tilbake no-men ikkje like ille.

Jepp, jepp :S Morgenkvalme her og, kaster opp hver morgen.. I løpet av kvelden kommer halsbrannen også, og nesten hver kveld må jeg kaste opp da også. Leeeeeei!!!!

Kjenner at kvalmen kommer snikende her også:( har ikke kasta opp så mange ganger enda, men går mye med følelsen av å være akkurat på kanten:meh::hungover:

Her også! Fysj så ekkelt det er:O varer langt utover formiddagen og enkelte dager hele dagen:(

Her er det også tilbake. Særlig når jeg er sliten eller har vært veldig "aktiv" dagen før. Tror også det har sammenheng med at magen er helt full I fostervann og det strekker og gjør vondt I alle stillinger :( ribbein og brystbeinet er så ømme at jeg orker ikke ha bh på .sårri at jeg kom klagene inn I tråden. Måtte bare få ut litt oppgitthet, her jeg ligger på soffan å føler meg ikke brukbar til noe

Back
Topp