Morgenkvalme

*Josefine

Forelsket i forumet
Morgenkvalme er oppskrytt...er 11 uker nå å føler kvalmen er der hele døgnet (bortsett fra natten). Starter om morningen og har det gående resten av dagen. Innimellom har jeg "fine" perioder, men blir fort sliten og dårlig. Synes den bare har blusset opp nå som jeg trodde den skulle avta..

Flere som har det slik?
Noen som er sm?

Signerer den gitt.. Heeeeeele døgnet.. Jeg kan til og med våkne om natta.. Og da er det nesten som jeg har vært på den fyllekula... Har noen fine perioder innimellom, slik som akkurat nå. Men vet at hvis jeg reiser meg og gjør noe, så kommer vel eple jeg har spist i retur..

Jeg har det også akkurat sånn. Slipper kun fri om natten pluss i enkelte gode perioder. Stort sett best rundt middagstid, så får heldigvis spist litt.

Jeg har sluttet å kalle det morgenkvalme, det er bare missvisende. Noen er ikke kvalme, noen er morgenkvalme, noen er kveldskvalme, og noen er døgnetrundt kvalme... Hos meg heter det bare svangerskapskvalme.

Blæææ. Nå må det da snart gi seg for denne gang! Blir så utrolig lei. Er sykemeldt og kvalm på 7.uka...

Melder meg også inn her i kvalmeklubben! Får i meg ca 4 knekkebrød, litt middag og vann i løpet av en hel dag.. Resulterer i ekstremt mye hodepine og trøtthet. Har vært sm siden 10 mars, blir nok noen uker til så lenge jeg har det slik.. LEI!

Jeg har fritak fra kvalmen når jeg har lagt meg å hele natta. Å når klokka bikker 6.. Så starter kvalmen.. Åsså gir den seg igjen når jeg finner senga igjen.. Får kanskje i meg 3 - 4 skjeer med middag.. Ellers så kaster jeg opp resten jeg spiser iløpet av dagen.. Så juuhuu! Nå for tiden lever jeg i min egen boble å bare venter på at dagen skal komme å ungen er ute! Vet jo at det er lenge til.. Men, føler ikke på meg at kvalmen forsvinner i nærmeste fremtid...

jeg er også kvalm hele døgnet, begynte når jeg var 10 uker.. For meg er salt lakris (sånne fisker) løsningen ;) Det hjelper! Vidunder lakris :P

jeg er også kvalm hele døgnet, begynte når jeg var 10 uker.. For meg er salt lakris (sånne fisker) løsningen ;) Det hjelper! Vidunder lakris :P

Back
Topp