Morgenkvalme som går over

Hvordan går det med deg?:)
Jeg hadde som sakt ikke eller nesten ikke kvalme i flere dager, nå er den i "peise full pådrag" igjen. Sterkere enn før.

Håper alt er vel med deg og din lille spire :)
Skal ta ny HCG test imorgen og har ellers fått igjen litt kvalme og bekkenløsning, pluss en del murringer i magen. Håper alt er bra der inne ♡ hyggelig at du spør forresten :)

Har du bestilt time til ul eller noe?
Har time til UL den 3. August. Er ingen i området der jeg bor som har mulighet nå. Enten må man ha henvisning, eller så er det ferie, eller så tar de bare etter uke 12... Så da venter jeg nok bare til UL den 3., det er jo ikke så lenge til..

Update : tok ny hcg test idag tidlig og håper jeg får svar før helga. Rett etter legen kasta jeg opp og har vært litt uggen idag, det må være et godt tegn? Er 8+4 idag :)

Update: HCG nivå har gått ned, skal på UL idag eller mandag.. dette ser dårlig ut...

Hurra det viser seg at legen har tatt feil prøve, haha, der var det et bankende hjerte ♡ gynekologen ble sjokka, for hun sa til meg allerede før UL at hun trodde dette var et svangerskap som hadde stoppet opp ut i fra prøver og symptomer. Happy ending med andre ord, dette kommer til å gå bra :)

Hurra det viser seg at legen har tatt feil prøve, haha, der var det et bankende hjerte ♡ gynekologen ble sjokka, for hun sa til meg allerede før UL at hun trodde dette var et svangerskap som hadde stoppet opp ut i fra prøver og symptomer. Happy ending med andre ord, dette kommer til å gå bra :)
SÅ BRA! JIPPPIIII! :D er du langt på vei nå da?:)

Back
Topp