Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Helt vanlig du kan jo dra til legen og måle hcg med noen dagers mellomrom hvis det er vanskelig med ultralyd.Er det mulig og evt vanlig at morgenkvalma gir seg litt allerede uke 7-8? Begynte skikkelig i uke 4 og er bedre nå. Bekymret for MA.. Klarer ikke å riste av meg tanken
Vil HCG gå ned om det er MA da?Helt vanlig du kan jo dra til legen og måle hcg med noen dagers mellomrom hvis det er vanskelig med ultralyd.
Det gjorde det med meg. Men det er vell litt individuelt, og spørs sikkert litt hvor tidlig det er. Men den skal stige hvis alt er i ordenVil HCG gå ned om det er MA da?
Min kvalme begynner også å avta noe .. velger å tro at det er normalt.Er det mulig og evt vanlig at morgenkvalma gir seg litt allerede uke 7-8? Begynte skikkelig i uke 4 og er bedre nå. Bekymret for MA.. Klarer ikke å riste av meg tanken
Neeei... tror jeg virkelig ikke... vet når jeg hadde eggløsning og hadde SÅ VIDT positiv test 10 dager etter det .. hadde sikkert vært sterkere positiv da..Du er ikke kommet lenger enn du tror da...? Har liksom inntrykk av at "de fleste" blir kvalm/uggen rundt uke 6.
Høres likt ut ja... oppdater meg gjerneSlik er det her og, i forrige uke spydde jeg som en gris, i løpet av helga nå, så er jeg så og si god. Kan bli litt uggen om jeg spiser for fort eller blir sulten. Men jeg tenkte og tanken på MA. Sak til legen på tirsdag, så får ta det med ham da. Har syke menssmerter og, liksom mer enn vanlig. Men ingen tegn til blødninger.
Høres likt ut ja... oppdater meg gjerne[/QUOTE
Du og !
Har vært hos legen nå. Tok akkurat en HCG test men var den normal så sa han at da trengte jeg ikke mer utredning for det var VELDIG sjelden at det ikke var liv hvis jeg ikke har hatt noe blødning og HCG er normal.. klarer ikke helt å roe meg på det kjenner jeg men jeg må vel bare prøve
Godt å høre noen slike erfaringer også og ikke bare om MAJeg har hatt veldig lite kvalme fredag-søndag. Det hjalp heller ikke åå angsten at hunden løp meg ned så jeg ramla i bakken på fredagskvelden.
Men nå er kvalmen tilbake for fullt!
Uke 9+1
Finner den ikke :/ har prøvd mye.. fant den på dette tidspunktet i forrige svangerskapOkey, hør her! I dag ble jeg sjikkelig overbevist om at jeg hadde en MA, så jeg fikk time til ultralyd privat på onsdag. Men hadde en doppler liggende fra forrige svangerskap, så jeg prøvde den. Fant hjertelyd<3 Så nå kan jeg endelig slappe av å nyte å ikke være kvalmen. Er 8+1 i dag, så var egentlig ganske forberedt på å ikke finne hjertelyd hjemme så tidlig har du doppler, kan du jo se om du finer hjertelyden du og! Ble vertfall sykt letta
Har du bestilt time til ul eller noe?Finner den ikke :/ har prøvd mye.. fant den på dette tidspunktet i forrige svangerskap