De siste dagene har jeg vært veldig kvalm på morgenen, men kun da! Idag endte det opp med at jeg faktisk kastet opp
Jeg hadde fått i meg vitaminene, men siden jeg var så kvalm orket jeg ikke å spise noe. Litt etterpå kastet jeg opp og det smakte vitaminer, æsj! Jeg tok ikke nye vitaminer, men er litt skeptisk på om jeg kanskje burde gjort det? Det som kom opp var bare rosa væske (det ene vitaminet er rød)..
Det er skikkelig koselig når du har en småttis som absolutt skal sitte på fanget om morgene, og en hund som må luftes og gjerne bæsje litt, stanken kommer sigene opp i nesa. Tåler ingen lukter lengre! Folk med parfyme brekker jeg meg av, folk lukter promp og rap, det lukter kattepiss overalt. Den eneste plassen jeg liker meg nå er i bilen med alle vinduer lukket, da lukter det godt
Sitter å knasker på IFA og grov bolle med frø på, blandet liksom..
Noen av dere som kjenner dere igjen?
Det er skikkelig koselig når du har en småttis som absolutt skal sitte på fanget om morgene, og en hund som må luftes og gjerne bæsje litt, stanken kommer sigene opp i nesa. Tåler ingen lukter lengre! Folk med parfyme brekker jeg meg av, folk lukter promp og rap, det lukter kattepiss overalt. Den eneste plassen jeg liker meg nå er i bilen med alle vinduer lukket, da lukter det godt
Noen av dere som kjenner dere igjen?