Morgenkvalm

*RSB*

Hey
Assistert-jentene
Febbisbebbis'18
Trodde ikke det var vanlig med kvalme så tidlig, men joda.. Vært kvalm hver morgen de siste 3-4 dagene :hungover: ikke kastet opp heldigvis!
Flere som er kvalm eller har vært det tidlig før?
 
Så kjedelig da! Det er visst ikke uvanlig at det starter så tidlig hos noen. Håper det går seg til og at du slipper å være dårlig så lenge.

Jeg har ikke kjent noe dnda, forventer at det kommer om ett par ukers tid. Fikk det hhv i uke 7 og 6 de andre gangene og da var det spy og kvalme til alle tider :depressed:
 
Så kjedelig da! Det er visst ikke uvanlig at det starter så tidlig hos noen. Håper det går seg til og at du slipper å være dårlig så lenge.

Jeg har ikke kjent noe dnda, forventer at det kommer om ett par ukers tid. Fikk det hhv i uke 7 og 6 de andre gangene og da var det spy og kvalme til alle tider :depressed:
Har googlet meg til at det kan komme så tidlig ja:p er på en rar måte glad for alle symptomer da, men gleder meg ikke til å spy:yuck:
 
Har googlet meg til at det kan komme så tidlig ja:p er på en rar måte glad for alle symptomer da, men gleder meg ikke til å spy:yuck:

Ja, vi får trøste oss med at sterke symptomer er et godt tegn, selv om det å rope på elgen ikke akkurat er det hyggligste! Et tips er å ha liggende litt kjeks, for eks Ritz, og en flaske vann ved senga, slik at du har litt i magen når du står opp. Det hjalp i alle fall godt for min del. Det, og å spise lite og ofte! Å bli sulten var ensbetydende med kvalme for min del :)
 
Ja, vi får trøste oss med at sterke symptomer er et godt tegn, selv om det å rope på elgen ikke akkurat er det hyggligste! Et tips er å ha liggende litt kjeks, for eks Ritz, og en flaske vann ved senga, slik at du har litt i magen når du står opp. Det hjalp i alle fall godt for min del. Det, og å spise lite og ofte! Å bli sulten var ensbetydende med kvalme for min del :)
Jepp :) tusen takk for tips! :)
 
Jeg kjenner at jeg får et ubehag når jeg er småsulten. Men tenker at det kan faktisk bare være hodet mitt som tuller.
 
Jeg har enda ikke vært kvalm, var utrolig kvalm i sist svangerskap og kastet opp i flere uker.
Deilig å slippe, men det er faktisk en kjempe positivt tregt på at sørover bra.
Jeg tar gjerne imot litt kvalme :p
 
Her blir kvalmen verre og verre utover dagen, verst når jeg ligger meg.

Passer på å spise lite og ofte - det forebygger! I tillegg funker farris med eplesmak for min del:)
 
Jeg er 4+2 og kvalm. Men ikke om morgenen, bare ettermiddag og kveld. Har ikke spydd med de to andre, så håper jeg slipper nå også.
 
Back
Topp