Morgenkvalm uke 32-34

• Trådstarter Trådstarter Lykkeliten2019
  • Opprettet Opprettet
L

Lykkeliten2019

Guest
Flere som er morgen kvalm så seint i svangerskapet. Har også vondt i magen om natta nå de siste dagene.

Nei, ikke akkurat, men er ikke lysten på mat om dagen.. Spiser bare fordi jeg føler jeg må...

Flere som er morgen kvalm så seint i svangerskapet. Har også vondt i magen om natta nå de siste dagene.
Ikke morgenkvalm alltid, men den kommer og går i løpet av dagen. Har vondt i magen om natta, såpass at jeg gruer meg for å sove. Inatt fikk jeg ekstremt vondt og kom fram til at det var gallestein, gjorde så vondt at tårene trilla. Vred meg så mange ganger at jeg tilslutt måtte stå opp, sambo ble veldig bekymra for er ikke vanlig at jeg verken gråter eller klager over vondtene mine. Ble veldig kvalm også, så tvang meg selv til å kaste opp for å se om det hjalp, og det gjorde det en liten stund. Tok 1 times tid ca så var det over og jeg kunne sove...

Jeg har også fått tilbake kvalmen. Var bare kvalm et par ganger i begynnelsen, men så kom den i uke 30 :confused: Og hatt endel vondt i magen i det siste!

Kvalm ja.... Tilbake for fullt, får i meg svært lite mat og kroppen er slapp og tung oppi alt det andre som følger med...
Sist svabgerskap var jeg frisk frisk friks, nå har jeg fått "alt"...

Back
Topp