Morgenkaffe

undrendeigjen

Gift med forumet
er sååååå godt...vela sover og jeg har fått brettet tøy, støvsugd, fått fyr i ovnen, spist frokost og tatt en kaffe sammen med gubben, dusjet og nå er det en god kaffekopp og nett surf...mmm.... perfekt start på dagen[:)]

Det hørtes ut som en veldig god start på dagen!
Sitter og venter på at kaffemaskinen skal bli varm nok til å lage latte jeg.. Fyrer i ovnen (det er jo grisekaldt her i dag, helt hvitrimet, og to kuldegrader..brrrr), og har verdens flotteste mirakel som ligger ved siden av meg og studerer den lilla sjiraffen sin... Lader opp til vi skal på vår første babysvømmetime etterpå.. Gleder meg!!

Smurfen min sover, jeg ferdig påkledd å sminka, sitter med kaffi koppen og skal snart lufte hunden..
Og når Tuva våkner, så er det grøt, kle på henne og så skal vi til Undrendeigjen på babytreff[:)]

Hadde nettopp stått opp vi når du skrev inlegget! For første gang på guuuudene vet hvor lenge,begynte ikke morgenen klokka 5.30!!! [:D]

Gleder meg til treffet i dag!!! (Mulig jeg blir litt forsinka, for gubben har stikki på jobb med bilnøklene mine i lomma [:@])

Akkurat samme her, bare æ satt mæ ned før æ ha støvsugd og bretta klær...[&:]
Men kaffen va god likevæl..haha!

sitter her med en latte,
vært ute å stappa smokken i ellie igjen, så hun sovna litt til...
skal å få vaksine i dag... :/

tenkte å snu meg bort fra pcen og se på opptak av jakten på kjærligheten.....

Back
Topp