Morgenkåpe..

Freyr

Forumet er livet
Julibarna2014
Noen som vet hvor jeg kan finne meg lang morgenkåpe?
Har vært overalt (føles sånn ut iallefall..) Men alle har jo bare sånne korte modeller.. Og når man er 9 måneder gravid, så blir de korte bare et "muse-deksel" [:'(]

Dressmann har kjempe gode morgenkåper :D

Jeg kjøpte faktisk min morgenkåpe på¨Princess på Hønefoss-sentret da jeg "vanket"der[:)] Sånn fleece stoff, kjempe god, men det er en stund siden så jeg vet ikke om de har den lenger da, men du har kanskje sjekket der?

Dressmann hadde ihvertfall til jul, så regner med de fortsatt har det :) Har også kjempe gode pysj-bukser :)

ORIGINAL: FrøkenS

Noen som vet hvor jeg kan finne meg lang morgenkåpe?
Har vært overalt (føles sånn ut iallefall..) Men alle har jo bare sånne korte modeller.. Og når man er 9 måneder gravid, så blir de korte bare et "muse-deksel" [:'(]

Hahahahaha! [:D][:D]

Jysk har også

kid har også![:)] eller nå er d jo lenge siden jeg har vært der, men de hadde vertfall før![:)]

Jeg har en super god morgenkåpe som er kjøpt på cubus[:)]

Ellos, eller sparkjøp [;)]

ORIGINAL: lillebebis

Dressmann hadde ihvertfall til jul, så regner med de fortsatt har det :) Har også kjempe gode pysj-bukser :)

Her leste jeg Drapsmann, og ikke dressmann... [8D]

De hadde en fantastisk god og myk på Solid (herrebutikk) men den var litt dyr...[:D]

vet ikke helt, men forslag til butikker som jeg vet har morgenkåper: hemtex, ikea.
Personlig liker jeg cubus sin godt, selv om den er kort så er den veldig romslig og supermyk og kostet meg 150,-

ellos-katalogen har [:)]..

Back
Topp