Morgenkåpe

Jeg har en i svart silke fra hm, sånn kimonogreie med noen svaler på. Syns den er deilig å slenge over en tights og singlett, for å dekke bleiestumpen litt :)

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
Den er sikkert fin ;)

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg har Oriflame sin morgenkåpe. Den er litt tykk da, i sånn hånddukstoff. Men den er helt herlig!
Vet de har noen fine på nelly.com :-)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Skal sjekke :)

Tenkte meg en tur ut dit for å sjekke :)

Gjør det :) fordelen min sist var at jeg hadde termin i januar... Det er jo storinnrykk av morgenkåper og nattøy i alle disse butikkene rett før jul :p

Har den fra Ikea. Veldig god :-)

♡ Er i uke 35 ♡

Den var veldig billig og såg fin ut, men litt vanskelig å si når de ikke har bilde der noen har den på seg :) Er den grei i størrelsen eller er den veldig stor?

Er visst på tilbud i størrelse M ja, superbillg!
Den er ikke veldig stor/lang nei, min går til litt under knærne :)

Endte opp med en fra Lindex jeg :) Da slipper jeg vente på at den skal komme i posten. De hadde ikke på Kappahl, H&M og Cubus her i byen og Jysk hadde bare kjempestore igjen. Den på Lindex var litt kortere enn jeg hadde tenkt, men det går fint. Rekker akkurat til knærne.

Endte opp med en fra Lindex jeg :) Da slipper jeg vente på at den skal komme i posten. De hadde ikke på Kappahl, H&M og Cubus her i byen og Jysk hadde bare kjempestore igjen. Den på Lindex var litt kortere enn jeg hadde tenkt, men det går fint. Rekker akkurat til knærne.

Blir nok så bra!! :)

Zalando.no har et stort utvalg! Jeg har sett både på dame og herre morgenkåper :p Kjøpte en herremodell, en stor en for å "forsvinne" litt i. Men den når ned til gulvet når jeg henger den opp på knaggen ved senga. Så sender den tilbake. Gratis retur! :)

Anbefaler morgenkåpe i naturmaterialer i alle fall, jeg svetta i bøtter i ukene etter fødselen. Syntetiske materialer ville blitt skikkelig klamt...

Jeg kjøpte min på Europris i 2008 da førstemann kom! :) har den enda, men den er litt tykk. Men så var det i desember, så den var god å ha :)

Sendt fra min IPhone 5C :)

Back
Topp