Morgenkåpe, noen anbefalinger?

BettyBe

Glad i forumet
Hvilken morgenkåpe har dere jenter?
Tro om noen har forslag til hvor jeg kan finne ei behagelig, praktisk og fin morgenkåpe? Legg gjerne ut bilder/link! [:D]

Kom på at det kanskje kunne være kjekkt å ha når man nå nærmer seg barseltid.. -og jeg har noen timer å svi av på shopping i morgen også ser det ut til. Gidder ikke bare sitte hjemme å vente på at det skal skje noe.. [&o]

Jeg har en i tykk flis med hette fra Cubus. Den er litt sånn lys turkis og rekker ned til knærne..
Mega god :)
Den blir med meg på sykehuset hehe

Bestevenninna mi kjøpte en deilig hvit morgenkåpe til meg på Lindex. Har dessverre ikke noe bilde av den for øyeblikket siden jeg ikke gidder å gå opp og ta et bilde akkurat nå. hehe.

Jeg kjøpte en til forrige fødsel, men det ble aldri brukt. Gikk i det sexy antrekket til sykehuset og mitt eget tøy etterhvert(joggis)[;)]

Jeg kjøpte en i fleece på jysk. Er egentlig aaaaaalt for varm, men satser på at det blir bedre når jeg har fått ut ungen [8D]

Jeg fikk en kjempegod i fleece til jul i fjor, av merket Kari Traa, vet ikke om d bare var kampanje akkurat da for jeg har ikke sett de i butikkene etterpå...

Back
Topp