Morgengymnastikk

Preggers87

Elsker forumet
*MIA*
Julegavene 2019
Lillegutt i magehuset har begynt med morgengymnastikk, og det er ikke måte på hvordan han sparker og slår i alle retninger hehe.. det er rett og slett ikke råd å sove. Vært lys våken siden kl 6 av deilige babybevegelser ♥ tror enda han er høy på pizza og cola etter selskap i går kveld hehe.

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Hehe så koselig <3 Her var det rabalder når jeg la dyna/teppe over magen så sleit med å få sove i natt - men er jo litt trivelig da :p

Her og drive han med turning, til alle døgnets tider! Siste eg kjente før eg sovna, og første eg kjente når eg våkna :) synes det er heilt fantastisk! Sparka som berre det no og ♥

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app

Herlig

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Jeg kjente nettopp en del bobling inni magen, ikke langt nede, men sånn ca midt inni bak navlen. Kjente ingenting utenpå, bare inni, men det var ikke rumling. Kan det være babyen?

Hehe.. så koselig med aktivitet :)

Her merker jeg at det er ekstra med bevegelse etter måltider og når jeg sitter litt fremoverlent på en stol - sånn som når jeg har kontortid på jobb :P

Herlig :)

Så kjekt da. Her det stort sett fullt liv etter kl 20 på kvelden og fra kl 4.30 på morgenen. Håper han ikke har tenkt å ha en slik døgnrytme etter fødselen også. På dagtid kjenner jeg minimalt :rolleyes:

Back
Topp