Morgengave

Der står jeg fast og!!!! Eneste jeg har tenkt på er å herme etter Stine nemlig å gi han en tatovering han ønsker seg...

Jeg fikk et gullsmykke, en sånn medaljong som jeg har bilde av han inni og bakpå har vi gravert "Sammer for alltid" på. Av meg fikk han tattovering, men jeg hadde også tenkt på et matkurs, for han er veldig flink på kjøkkenet og liker å prøve nye ting [:)]

Vel, min samboer ønsker seg hverken klokke, slipsnål eller mansjettknapper....Han bruker forsåvidt aldri sånt heller så derfor er det å utelukke.

Derfor har jeg tenkt til å gi han en god tykk morgenkåpe i egyptian cotton frotee.....Og navnet hans blir også brodert inn.. Den koster mye, men det er noe jeg vet han vil sette pris på...Han elsker å gå rundt i morgenkåpe etter han har dusja :)
Men jeg vil jo gi han noe mer også...Så jeg vet ikke om jeg skal gi han gavekort på spa for 2 (det blir jo litt gave til meg også...hihi) Han er veldig gla i spa og sånt...Så det vet jeg han vil sette pris på i allefall...
MEN, den gaven varer jo ikke mer enn der og da....så jeg vil også prøve å få tatt noen akt bilder av meg selv som vi kan henge på soverommet...

Da får han 3 gaver som handler om kos , avslappning og intimitet.... Tror det må bli bra.

Min vil ikke ha tattoo...[&o] (En gave HAN kunne gitt til MEG![8D][:D])

Kattepus84; Tipper han blir meeeeget glad for de gavene![:D]

Tror vi skal gi hverandre digitalt speilreflekskamera[:)] Ikke så romantisk kanskje, men er det vi ønsker oss [:)]

Jeg skal gi han New york tur i morgengave:)

Vi har bestemt oss for å droppe morgengave..
Vi skal jo stå opp med ungene i 6-7tiden morgenen etter[8D]

Og så vil vi heller spare de pengene til bryllupsreisen[:)]

ORIGINAL: *Mayen*

Vi har bestemt oss for å droppe morgengave..
Vi skal jo stå opp med ungene i 6-7tiden morgenen etter[8D]

Og så vil vi heller spare de pengene til bryllupsreisen[:)]

Det tror jeg vi gjør og...
El så kjøper vi bare en liten ting...For tradisjonens skyld...

Jeg sleit med det selv Angelbaby [:D][:D]

Han ville ikke ha tatovering, ikke smykker eller klokke, anlegg og alt slik har han rabatter på selv så det var helt unødvendig å kjøpe slike ting.

Så jeg endte opp med ei øltappekran [8D] Kunne jo ikke ta me meg den store kassa på bryllupskvelden siden vi skulle bo på hotell, så jeg fant et bilde av den og printet ut, og ga det til han på morgenen.Han ble kjempe glad [:D][:D]

Den her fikk han

ORIGINAL: *Maria*

Jeg sleit med det selv Angelbaby [:D][:D]

Han ville ikke ha tatovering, ikke smykker eller klokke, anlegg og alt slik har han rabatter på selv så det var helt unødvendig å kjøpe slike ting.

Så jeg endte opp med ei øltappekran [8D] Kunne jo ikke ta me meg den store kassa på bryllupskvelden siden vi skulle bo på hotell, så jeg fant et bilde av den og printet ut, og ga det til han på morgenen.Han ble kjempe glad [:D][:D]

Den her fikk han

Hehe, stilig!!!![:D][:D][:D]

(Men det passer igrunnen heller ikke til min...drikker igrunnen minimalt med øl, eller alkohol i det hele tatt...)

Nei, er ikke akkurat lett.. Altså kunne nå bare spart de pengene...men er vel denne "tradisjonen" og at vi gifter oss en gang og kan kanskje gi hverandre en spesiel oppmerksomhet dagen derpå da..? Som en "innledning" av livet som ett?![8D][:D] Ikke vet jeg...men vil hvertfall gi han noe føler jeg...[;)]

Back
Topp