Morgengave til mannen..

Dollface

Forumet er livet
VIP
Jepp.. jeg er sent ute..

(Har ikke bestilt blomster engang.. haha..)

KOM MED FORSLAG!!!
Han elsker Odd (fotballaget), han jakter på elg, han kjørTe motorsykkel - og han har ett smykke på seg - og det er ringen.. vil ikke ha mer enn det.. går ikke med skjorte som krever mansjettknapper heller.. [:-]

klokke
solbriller
kurs
opplevelser
velværegavekort

Liker han Pondus? Hva med en orginalstripe?

Hva med en av de gavene som er til menn som du tar på deg selv?

Fallskjermhopp / strikkhopp?

Gå til en fotograf og ta actbilder [:)]
Gjorde jeg til min mann.... og så fikk han da et av bildene i en ramme som han har på nattbordet, samt et lite album med noen andre av bildene!

Ble KJEMPEGODT mottatt

ORIGINAL: Bjørnen Collargol

Gå til en fotograf og ta actbilder [:)]
Gjorde jeg til min mann.... og så fikk han da et av bildene i en ramme som han har på nattbordet, samt et lite album med noen andre av bildene!

Ble KJEMPEGODT mottatt

jeg gifter meg om 4 dager, så det rekker jeg ikke [:D]

ORIGINAL: sorciere_

kva er morgengave? :P

en unnskyldning skapt av kvinnfolk for å få armbåndet de har lyst på [8D]

Har ikke peiling på sånt , men en dyr conjac eller en støvete vin?

Mannen min fikk bilde av oss 2 i en fin ramme.

Et maleri

Sigarer

ehhhh.. tomt..

Kjøp en årgangsvin som er fra i år og om 10 år åpnes den på bryllupsdagen[:D]

Sex burde han bli fornøyd med[8D]

Mannen min fikk motorsykkel jakke og bukse[:)]

Han ønsker seg vel noe?

aner ikke egentlig.. Men masse lykke til med bryllup.. Mye å gjøre disse dagene?
Har dere vært sammen lenge?

ORIGINAL: Rebecca85

Han ønsker seg vel noe?

det er problemet.. han ønsker seg ALDRI noe.. og jeg sliter med manglende fantasi [:D]

[hr]

kanonica - bare så passe hektisk som jeg gjør det til.. [:D]  venter igrunn  bare på kjolen, men så dukker det opp ting som dette da.. morgengave.. bukett.. osv osv osv [:D]
vi har vært sammen i litt over to år.. ikke all verden, men nok [:D]

* Gavekort på leie av motorsykkel ei uke eller to til sommeren! [:D]

* Billetter til noen runder på Nürburgring i Tyskland (om fart og spenning gir han et kick) -og legg opp neste sommerferie som en kombitur med vinsmaking i Mosel-dalen, SPA opphold og en svipptur innom Luxenburg?! [;)]

* turutstyr, om det er noe han mangler.. Ei god vindjakke å ha på seg under jaktsesongen?

* Whiskey-flaske fra fødselsåret hans? (mamma og pappa fikk ei 30år gammel flaske til 30års bryllupsdagen)

hmm.. nei mannfolk er vanskelig når det kommer til gaver..

ORIGINAL: Dollface

ORIGINAL: Rebecca85

Han ønsker seg vel noe?

det er problemet.. han ønsker seg ALDRI noe.. og jeg sliter med manglende fantasi [:D]

[hr]

kanonica - bare så passe hektisk som jeg gjør det til.. [:D]  venter igrunn  bare på kjolen, men så dukker det opp ting som dette da.. morgengave.. bukett.. osv osv osv [:D]
vi har vært sammen i litt over to år.. ikke all verden, men nok [:D]

Da får du kjøpe en nyttig gave til han som du trenger[8D] En fancy kaffe maskin eller kjøkkenmaskin av noe slag[:D]

ORIGINAL: BettyBe

* Billetter til noen runder på Nürburgring i Tyskland (om fart og spenning gir han et kick) -og legg opp neste sommerferie som en kombitur med vinsmaking i Mosel-dalen, SPA opphold og en svipptur innom Luxenburg?! [;)]

Åja denne er sykt bra! Du kan kjøre en såkalt taxi rundt der, med en kvinnelig profesjonell racerfører. Eller kjøre rundt selv i din egen bil. Jeg hadde elsket denne:)

mange gode forslag altså.. [:D]

klokke er uaktuelt.. han har plenty, bruker dem aldri.. kan ikke fordra å gå med det [:-]

Her ville det blitt en fotballreise eller noe..
Livstidsmedlemskap i supporterklubben til fotballaget han holder med feks..

Mannen min fikk en fotballtur til London, bestilte og gjorde alt klart ved hjelp av forloveren hans som også reiste på denne turen sammen med han[:)]

Back
Topp