Morgengave til mannen

• Trådstarter Trådstarter to*gull!
  • Opprettet Opprettet
Jeg har tenkt på en reise eller klokke som han ønsker seg eller en globus som han og ønsker seg[:)]

vi tenkte faktisk å gi hverandre tatovering i morgengave .

Jeg har ikke peiling! Jeg har en sambo som aldri ønsker seg noe[:@]

Har tenkt på noen fine slipsnåler, men mulig det er litt kjedelig. Ellers har jeg ikke tenkt så mye på det...

ORIGINAL: Linnselusa

Har tenkt på noen fine slipsnåler, men mulig det er litt kjedelig. Ellers har jeg ikke tenkt så mye på det...

det var faktisk ikke så dumt! For det har han snakket om at han skulle hatt såååå mange ganger, men får aldri samlet seg til å kjøpe[8D]! Notert [:D]!

ORIGINAL: Hilde_81

Min tilkommende er veldig intressert i engelsk fotball, så jeg lurer på å gi han en fotballtur. Det er faktisk den eneste ideen jeg har foreløpig, han har virkelig alt han trenger[8|]

Det har jeg og tenkt på!!! Må bare alliere meg med noen av kompisene hans!!

ORIGINAL: junigull*08

ORIGINAL: Hilde_81

Min tilkommende er veldig intressert i engelsk fotball, så jeg lurer på å gi han en fotballtur. Det er faktisk den eneste ideen jeg har foreløpig, han har virkelig alt han trenger[8|]

Det har jeg og tenkt på!!! Må bare alliere meg med noen av kompisene hans!!

samme her! håper ikke han sniker her inne... [8|]

jeg har tenkt på noe verktøy. Blande maskin kanskje. En skikkelig borremaskin. En fancy klokke.

ORIGINAL: Lillbabs

Min kommende mann skal få fallskjermhopp i morgengave. Det er noe han ønsker seg i 30 årsgave... så han får det litt på forskudd [:D]

Hm, den var heller ikke dum. Hvis ikke forloveren finner på noe sånt no til utdrikningslaget kan jeg bruke det som morgengave. [:D]

liker han formel1? formel1 tur til monaco kanskje;9 tenkte det til gubben

Jeg fikk acroflytur med åpent toseters småfly! [:)] Gleder meg til å "prøve den"! Mannen min fikk noe så kjedelig som en god swix skibukse, men den brukes i hvertfall mye! [;)]

ORIGINAL: jettemor_82

liker han formel1? formel1 tur til monaco kanskje;9 tenkte det til gubben

Åj, det hadde min sambo blitt ekstremt glad for!! Monaco er jo spinndyrt da, men det var jo en fin ide med F1 tur.[:)]

Kom på en ting til... [:D][:D][:D]
Man kan kjøpe en opplevelse på det stedet man har planlagt bryllupsreise.
F.eks. om man skal til New York kan man kjøpe helikoptertur over NY eller broadwayshow.

Back
Topp