Morgengave Fikk/ga

SillyDilly

Forumet er livet
Ja overskriten snakker vell for seg selv. Hva kjøpte dere, og hva fikk dere i morgengave?[:)] (hvor mye brukte dere)

Han fikk klokke av meg, og jeg fikk Nintendo Wii av ham. [:D]

ingen morgengave

Han fikk mansjettknapper og slipsnål, og et bilde som ei venninne hadde tatt av meg. Litt sånn Marilyn Monroe-aktig.

Jeg fikk (verdens beste, og mest uventa gave[;)]) tur til London. Jeg hadde aldri vært der og veldig lyst til å dra, han har vært der flere ganger og syntes ikke det var så spennende. Så den kom totalt uventa og var helt perfekt!

Han fikk 42" plasma tv og Indiana Jones boks, og jeg fikk alliansering

Dytter litt! Takk for svar[:D]

Jeg fikk Alliance smykke og diamant øyredobber.

Han fikk 3 konvolutter av meg:
nr 1 sto det at han hadde barnevakt fra dato xx til xx.
Brev nr 2 hadde jeg lagt flybilletter til Oslo
Brev nr 3 lå det Nightwish billetter [:D][:D][:D]

Jett om han ble glad [:D][:D]

Jeg fikk Louis Vuitton veske, han fikk en flaske dyr vin. Han mente i grunn at bare damen skulle få gave, så da lagde jeg ikke noe nummer ut av det, brukte nok penger på selve bryllupet...

ORIGINAL: bondekone

ingen morgengave

Jeg fikk en nydelig klokke. Han fikk en stjernekikkert av meg. Vi hadde sånn halvveis blitt enig om pris på forhånd, men han sprengte sitt budsjett kan du si [8D]

Jeg fikk en forlovelsesring med 1karat diamanter tilsammen, verdi 15.000.
Morgengaven jeg fikk var et gullsmykke med 14 diamanter, verdi 9000.
Og utenpå dette kom kostnaden på gifteringene da, på 7000.

Jeg ga ikke morgengave tilbake, jeg er litt gammeldags.

Men, han fylte 25 en uke etter bryllupet, såfør bryllupet kjøpte jeg en tidlig bursdagsgave (for regnet med hanville ha den på i bryllupet ja)
Og det var en tag heuer klokke til 16.000 kr. Dette fordi det var en halvrund dag, og fordi vi skulle gifte oss... Min måte og vise ham at jeg satte pris på ham også på en måte.

Nå er vi enige om at vi er gift og lykkelige (og blakke), så vi har blitt enige om ikke å gi bursdagsgaver til hverandre, annet enn en liten ting når det er runde dager.
Vi skal bare lage en god middag hjemme og kose oss på dagene våre sammen, eller dra ut på byen med venner eller noe sånn.

Jeg fikk en forlovelsesring med 1karat diamanter tilsammen, verdi 15.000.
Morgengaven jeg fikk var et gullsmykke med 14 diamanter, verdi 9000.
Og utenpå dette kom kostnaden på gifteringene da, på 7000.

Jeg ga ikke morgengave tilbake, jeg er litt gammeldags.

Men, han fylte 25 en uke etter bryllupet, såfør bryllupet kjøpte jeg en tidlig bursdagsgave (for regnet med hanville ha den på i bryllupet ja)
Og det var en tag heuer klokke til 16.000 kr. Dette fordi det var en halvrund dag, og fordi vi skulle gifte oss... Min måte og vise ham at jeg satte pris på ham også på en måte.

Nå er vi enige om at vi er gift og lykkelige (og blakke), så vi har blitt enige om ikke å gi bursdagsgaver til hverandre, annet enn en liten ting når det er runde dager.
Vi skal bare lage en god middag hjemme og kose oss på dagene våre sammen, eller dra ut på byen med venner eller noe sånn.

Jeg fikk nydelige diamantøredobber! [:D]

Han fikk et gavekort på fallskjermhopp (tandem). Han hadde i mange år drømt om å hoppe i fallskjerm, og fikk da drømmen oppfylt. Tror han fremdeles ser på det som en av de beste gavene han noensinne har fått. Kjøpte gavekort hos Tønsberg Fallskjermklubb, http://www.hoppfallskjerm.no/?page=node:view&nid=56

Tok det gavekortet som inkluderte video og bilder, så han har faktisk hoppet sitt på dvd. Dessuten var Aksel Hennie der og hoppet den dagen, og det tror jeg mannen min synes var litt stas; hoppe i fallskjerm sammen med Jonny Vang, liksom... [8D][:D]

Back
Topp