morgenfugl....

nufsetufsa

Forelsket i forumet
Jeg har tydligvis fått en liten morgenfugl, våkner nå hver morgen mellom kvart på sju og kvart over sju.... men er blid som en sol og klar for en ny dag...

Samme her. Får jeg sove til 7 nå så føler jeg meg heldig. Ofte våkner han i god tid før 7, gjerne klokka 6. I går var det klokka 5. [:'(] Han våkna kvart over 5 i dag tidlig også, men da klarte jeg å gynge han i søvn igjen. 

Synes du er heldig jeg da[:D] Sebba har våknet 04.30 og 05.00 de siste nettene. Våkner vanligvis kl 06.00.

Oi det var tidlig. Snuppa mi må jeg vekke før jeg kjører de 3 eldste på skolen og i barnehagen.

I dag våkna tulla kl 08 uten å ha vært våken ei eneste gang i natt[:D] Absolutt ny rekort. Og kl halv ni sovna ho igjen!

ORIGINAL: Solvit

I natt var Ola "nattfugl". han voknet kl 3 og da var han klar for å stå opp! Irriterende at han skal begynne å våkne da, for har ikke ammet på natta på 2 mnd nå, men tror det er varmen

Min spiste ca 1 gang i timen i natt. Sikkert pga varmen og at han var tørst. Så jeg er litt stiv i nakken i dag fordi jeg sovnet under flere av ammingsene i natt, i en stilling som ikke var helt beregnet for å sove i.

Back
Topp