morgen overraskelse....!

*LilleNille*

Forelsket i forumet
God morgen jenter[:)]

Jeg fikk meg en skikkelig overrskelse jeg når je sto opp nå.... kl var 8 å lillemor ville da stå opp... jeg gikk for å hente henne på soverommet hennes, jeg må jo inn i stua for å komme til henne.. pleier jo alltid å kikke ut på verandaen når jeg er i stuen, bare av en vane... å der så jeg kameraten til meg å sambo sovende på verandaen i stolen....

Jammen ikke hver dag jeg har en sovende mann på verandaen min... heheh...
så nå har jeg tatt han inn, å han fikk heller ligge på sofaen her å sove... ja han e full, men så lenge han ikke rører lillegull eller noe så går det fint[:)]

Har dere opplevd noe sånt før? hehe

hahha, gadd han ikkje gå heile veien hjem så han kræsja ute hos dere?? [8D] Gutter er raaare!![8D]

ORIGINAL: Torben sin mamma

hahha, gadd han ikkje gå heile veien hjem så han kræsja ute hos dere?? [8D] Gutter er raaare!![8D]

nei det gjorde han ikke, mendet skjønner jeg godt.. han bor i tønsbrg å vi i horten... det er 20min ca å kjøre med bil... så er et stykke å gå...[8D]

Hehe stakkrs bra han er inne nå da[;)]

Hahaha, stakkars fyr, det må jo ha vært grisekaldt! Bra han fikk komme inn å sove [:)]
Her har det ringt på døra en gang modt på natta, og det var bf som var drita full og ville sove her. Da var Sofie bare noen uker gammel, og jeg var så forbanna at jeg fløy nesten i flint! Spesielt siden han bor bare 10 min unna meg, så han kunne lett ha gått hjem. Men neeida, det skulle han ikke. Han fikk ikke sove i senga mi hvertfall [&:]

ORIGINAL: *yummymummy*

måtte le litt nå ja! ikke ofte man finner sovende mannfolk på verandaen nei.
Men hvorfor i alledager har de ikke gått inn og lagt seg? må ha vært veldig kaldt å sove ute vil jeg tro[:D]

grunnen for at han ikke kom inn å la seg var fordi jeg å sambo lå å sov.. hehe...
kameraten jeg fant på verandaen hadde vært på nach her i byen å fant da ut av at skulle komme opp til oss på morgenkvisten å legge seg... hehe

Back
Topp